avuçlarımdan lime lime dökülen sevginin yüreğidir. gözlerimdeki yanardağların isyanına sebep kim? kim ateşledi ebemkuşağında yuvasını ispinozların? yaralı sevginin dilinden almadan sözcükleri kırk haramiler kim lal etti güle sevdalı bülbülü? merhamet mi yok özünde bulutların? nedir bu yağan üstümüze? yok mu bir yürek duldasına alacak sevgiyi? kan bulaşmış ellerime çığlar ölümü saklar koynunda yarınlara ve bedenim yuvarlanır boşluğunda kimsesizliğin sen otuzüç dalına dilek çaputları bağla namazın ben bir çerçevede öksüzlüğümü besler dururum sükunetler ayıklarım telaşından dünyanın sen dörde iki ekle sevgiden yana ve itele elinin tersiyle lüzumsuz aşkları sen git, ben giderim akşam olunca. korkma, aramayacağım Kays’ı şikayetim yok senden yana. git.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
G İ T şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
G İ T şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uğurlar ola önce sen gitki toparlanacağım daha...hatıralarını senden kalanları toplayacağım şöyle bir durup cigaramın külünden serpiştireceğim kalanların üstüne camlar açılacak kokun kovulacak sen gitki daha yapacak çok işim var ardından daha sensizliğ alıp da ben gideceğimm... süperdi sevgili dost her daim sevgilerimle...
Veda saatlerine yaklaşan her bir adım an be an şairin kalemine sıra dizelerle inmi...müthiş
Damek istediğizi....gitmelere az kaldı.
Ben Sende Emanetim Bu Gece
Ben sende emanetim bu gece Tanrı Misafiri belle.. Ağırla kendi bildiğince. İster sevdiğini söyle İster karşı koltuktan seyret Sofra da üç,beş kadeh Olsun İki de muhabbet... Merak etme sevdiceğim Bu gece çabuk bitecek.