0
Yorum
7
Beğeni
5,0
Puan
38
Okunma
Aynı hisle aynı insana...
Aşağıdaki. " Akşamlar" isimli şiirimin devamı niteliğinde olan " akşamlar 2 " isimli şiirim bir aşk şiiri olmaktan ziyade bir farkındalık ve içsel hesaplaşma niteliğinde bir eserdir.
Dilerim bir gün asıl sahibine ulaşır.
Okuyan herkesin kendinden bir parça bulması ümidi ile...
Kalabildim mi aklında ?
Kararınca yüreğinde akşamlar.
Sahilimde anılar , solgun yüzümde dalgalar.
Işığı sönünce son kalan yadigârın,
Yalnızlığın gölgesi mehtabına vurdu mu?
Körleşen hasretim, bir yağmur gibi damlardı.
Kalemin karasında , melâlin ortasında
Ve küllerin arasında saklanır kalırdı.
Yırtılırdı gecenin jartiyeri .
Belli belirsiz sokaklarda dumanıyla
Kandırırdı günleri .
Sanki taze bir hayalin fahişesiydi akşamlar .
Ve sessizliği tadınca şehir, kirli bir aynaya benzerdi hüzünler,
Parmak izleri kalırdı gecenin koynunda.
Bir sigara gibi tükenirdi içten içe adın.
Yine satardı beni sana, akşamlar
Ucuza, sessizce, kimseler görmeden.
Bir yalanın sıcaklığında, bir tebessüm çukurunda
Sabaha karşı üşürdü akşamlar.
Bir baharın bucağında Yalnızdı ,
Yapayalnızdı akşamlar...
Senelerin hisli sesi kesilip de susunca,
Vicdanın melodisi kulağına değdi mi ?
Soruyorum tekrar sana;
Takvimlerden eksilince günlerin,
Yalnızlığın gölgesi mehtabını sardı mı?
Acıların en ağrılısı olunca sevmek,
Bir başına deli gibi esti mi kalbin ?
Bulabildim mi seni yanımda ?
Ne yağmurda ne yalnızlıkta ...
Ne Sevda baharında ne deli kış gönlümde,
Olamadın benimle.
Bir duru güz gibi solamadım seninle.
Gündüzler, zair olur geçer yanından.
Akşamlar şair olur, ağlar solundan.
Zamansız saatler gelip de çatınca ,
Her akşam anılara mı saklanır kalbin?
Yine de beklerdim akşamları seni...
Tek kuruş etmezdin belki de...
Ama virane kalplerin hatırası çoktur.
Seher vakti kaybolunca hüznün,
Yavaş yavaş sönünce akşamlar,
Bildiğin yalanlara inanır mı kalbin?
İsmin , hala bir yıkımken huzurumda,
Yabancı eller sararken ellerini,
Halen daha seni mi düşler aklım?
5.0
100% (2)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.