Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hayalleryumağı
Hayalleryumağı

AŞKLARIN EN GÜZELİ

Yorum

AŞKLARIN EN GÜZELİ

( 21 kişi )

15

Yorum

38

Beğeni

5,0

Puan

180

Okunma

AŞKLARIN EN GÜZELİ

AŞKLARIN EN GÜZELİ

seni uzaktan sevmek
aşkların en güzeli
senin ay yüzün varsa
benim de badem gözüm var


bir gördüm tutuldum sana
aldın aklımı aldın
sanki ebediymişsin gibi
yüreğime kök saldın


seni hayal etmek güzel
seni düşlemek özel
sen keyif veriyorsun
sen gönlüme bahar kokuları ekiyorsun
nasıl inkâr ederim seni
izbe hallerimi aydınlatıyorsun

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (21)

5.0

100% (21)

Aşkların en güzeli Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Aşkların en güzeli şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKLARIN EN GÜZELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Sabitlendi
Yasin Yüksel
Yasin Yüksel, @yasin-yuksel
25.6.2026 08:35:27
Eseriniz sade, samimi ve içten bir aşk duygusu taşıyor. Abartılı imgeler yerine doğal bir anlatım tercih etmişsiniz; bu da şiirin duygusunu daha sıcak ve ulaşılabilir kılıyor.
Şiirinizde “seni uzaktan sevmek / aşkların en güzeli” dizesi şiirin ana hissini başarılı bir şekilde yansıtıyor.

Son bölümdeki “izbe hallerimi aydınlatıyorsun” ifadesi ise şiire güzel bir derinlik katmış. Kısa olmasına rağmen sevgi, özlem ve hayranlık duygularını etkili bir şekilde aktarabiliyorsunuz.
Kaleminize sağlık.
Duygularınızı yalın ve samimi bir dille ifade ettiğiniz bu güzel çalışmanız için sizi tebrik ederim.
AHMET ACAR
AHMET ACAR, @ahmetacar
25.6.2026 23:30:57
5 puan verdi
Güzel kaleminizi yürekten kutluyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Huzurlu mutlu aydınlık yarınlar diliyorum.
Selamlar dualarımla.
emre vehbi alkan
emre vehbi alkan, @emrevehbialkan
25.6.2026 21:18:50
5 puan verdi
Kalpten çıkan her söz, diğer kalplere de yol almış gibi duruyor. Duyguların en zarif misafiri olmuş. Kim alırsa artık. Kutlarım güzel insan...
nejat hoca
nejat hoca, @nejathoca
25.6.2026 21:09:02
5 puan verdi
Şiirinizdeki duygu yoğunluğu okuyucuyu hemen içine çekiyor. Dizelerinizdeki içtenlik, kalbin derinliklerinden süzülen bir ses gibi. Anlatımınız akıcı ve etkileyici bir bütünlük taşıyor. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun.
ŞÜKRÜ ATAY
ŞÜKRÜ ATAY, @sukruatay
25.6.2026 16:59:45
5 puan verdi
Harika duygularla yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstadım.
En kalbî selam, sevgi ve saygılarımla.
DÜŞLER SIĞINAĞI
DÜŞLER SIĞINAĞI, @dusler-siginagi
25.6.2026 15:17:59
5 puan verdi
yüreğinize sağlık
tebrikler
serdarascioglu
serdarascioglu, @serdarascioglu
25.6.2026 13:34:28
5 puan verdi
Tercanlı24
Tercanlı24, @tercanli24
25.6.2026 10:21:30
5 puan verdi
Değerli kalem kalemin susmasın
Güzel bir çalışma
emeğinize ve kaleminize sağlık
kutlarım emeği selamlar saygılar gönderdim
Etkili Yorum
Nasıf acar
Nasıf acar, @nasifacar
25.6.2026 09:46:36
5 puan verdi
bir gördüm tutuldum sana
aldın aklımı aldın
sanki ebediymişsin gibi
yüreğime kök saldın
Tebrik ederim yüregine kalemine sağlık
ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
25.6.2026 09:40:12
5 puan verdi
Güzel bir şiir okuduk değerli kaleminizden
Kutlarım yürekten, yalansız ve riyasız
Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin mükemmel ve benzersiz ve de birer ŞAHESER olsun
Şiirle kal, sevgiyle kal, sağlıkla kal, hoşça kal
Etkili Yorum
erbensalim
erbensalim, @erbensalim
25.6.2026 08:08:13
5 puan verdi
Ay yüzü ve badem göz: Şair, sevilene yüklediği güzellik sıfatlarını, kendi iç dünyasındaki yansımasıyla (badem göz) eşleştirmiş. Bu, karşılıklı bir hayranlık dengesi kuruyor.
EZGİCE ŞİİR
EZGİCE ŞİİR, @alshasret
25.6.2026 07:56:20
Kutlarım güzel bir şiirdi.
Etkili Yorum
CEMRE_YMN
CEMRE_YMN , @cemre-ymn
25.6.2026 01:46:25
5 puan verdi
Kıymetli kalem,
Uzaktan sevmenin o naif güzelliğini ve ansızın gelen tutulma halini çok içten işlemişsiniz.
Badem göz ve ay yüz tasvirleriyle kurduğunuz o samimi bağ, yüreğe kök salan sevdanın ağırlığını çok güzel yansıtıyor.
Tebrik ederim, selam ve saygılarımla.
Suskun Şair Fazlı Acar.
Suskun Şair Fazlı Acar., @suskunsairfazliacar-
25.6.2026 01:37:31
5 puan verdi
Edebiymişin gibi güzel bir deyim edebiyatın açılımını islemissiniz şiirinizde kutluyorum
Tülay Aslan
Tülay Aslan, @tulayaslan
25.6.2026 01:07:18
5 puan verdi
Güzel şiiri ve şairimi kutluyorum Kaleminize bereket İlhaminiz bol olsun Tebrikler Selam sevgiler.
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL