1
Yorum
5
Beğeni
5,0
Puan
45
Okunma
Ne adını unuttum ne bende aşkı bitti
Sevgisini gönlümde umutla saklıyorum
Bundan yıllar önceydi bir akşam vakti gitti
Belki dönecek diye yıllardır bekliyorum
Ayrılık acısını çekeni var her çağın
Bilmem yârim nerede ardında hangi dağın
Gözlerimde parlıyor ışıkları şafağın
Belki dönecek diye yıllardır bekliyorum
Otak kurdum köşeye yollarını gözlerim
Gün batımına yakın daha fazla özlerim
Kalbimin yamacında yankılanır sözlerim
Belki dönecek diye yıllardır bekliyorum
Yâr gitse de anılar gitmedi kalpte durur
Eser hasret yelleri sevda güllerim kurur
Gitmesinin sebebi bir anlık öfke gurur
Belki dönecek diye yıllardır bekliyorum
İkide bir maziye dalıp da gidiyorum
Can çıkmadan bedenden “Bir gelseydi! “ diyorum
Son defa görmek için dualar ediyorum
Belki dönecek diye yıllardır bekliyorum
Mahmut KILIÇOĞLU
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.