6
Yorum
13
Beğeni
5,0
Puan
67
Okunma

insan bazen bir pencerenin önünde durup
saatlerce aynı karanlığa bakabiliyor
ben de öyle yaptım
sokağın sesini dinledim
rüzgarın getirdiği tozu
uzaktan gelen sirenleri
ekmeğinin derdindeki insanları
sonra dönüp kendime baktım
içimde bir kırgınlık oturuyordu
adı yoktu
ama ağırlığı vardı
her gün biraz daha büyüyen
kara bir taş gibi
bir şeyler söylemek istedim
dilim döndü
sesim dönmedi
çünkü burada kelimeler
söylendiği gibi kalmıyor
yolda çevriliyor
eğilip bükülüyor
tanınmaz hale geliyor
haklı olan yoruluyor
güçlü olan konuşuyor
ve kalabalık
hep aynı hikayeye inanıyor
uzun zamandır düşünüyorum
insan ne zaman vazgeçer
kaç kapı yüzüne kapanınca
kaç dost susunca
kaç umut toprağa karışınca
bilmiyorum
bildiğim tek şey
içimde hala sönmeyen bir kor var
küçük
inatçı
yaralı
ama canlı
belki bu yüzden
her şeye rağmen sabah olunca kalkıyorum
aynı gökyüzüne bakıp
bugün de düzelmedi diyorum
ama
belki yarın
yarın başka olur belki
*
Mehmet Demir
22625
5.0
100% (7)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.