Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Devrimkaya~
Devrimkaya~

Hepsi bu...

Yorum

Hepsi bu...

( 9 kişi )

8

Yorum

22

Beğeni

5,0

Puan

144

Okunma

Hepsi bu...

Ölmeyen avuntuları arşa yatırıp izlerken seni,
benliğimi toprağa veriyor ruhum.

Kırılmışlıklarım, kırgınlıklarım.
Hınca hınç gözbebeklerimde birikirken


Yüreğime bağdaş kuran ey ateş
Fazla değilmi bu illegal savaşın

Ruhum penceresinde tüten isyankar sözler
Göğüm ehlinde boğuluyor nefesim..

Anlasana dehlizlerinde çatısız bir düşüm.
Sus yüreğim sus ...

Cürmü ateş olandan aman dilenmez,
Dalları çiçek açana bu zulümün niye?

Bitmeyen bir sorgudur gece;
hele ki uyku, göz pınarlarına yaşla düşmüşse...

Kaç hıçkırık, kaç nefessiz kalış sabah eder,
bilmiyorum.

İçinden geçen ve hiç olan bin yalana,
daha ne kadar şahitlik edecek kalbim?

Sızlayan dualarım var benim;
beni yakan, kül eden...

Bir esaret rüzgârı gibi savrulurum közün özüne
Yanmak nedir, artık en iyi ben bilirim.

"Ben yaşadım," dedi, "sen de yaşa."

Neden "ben" demeye kalbim dayanmıyor,
Bıraktığın gibi değil mevsimim.



Hepsi bu....
..


Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (9)

5.0

100% (9)

Hepsi bu... Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Hepsi bu... şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hepsi bu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Sabitlendi
kalb-i rüzgar
kalb-i rüzgar, @kalb-i-ruzgar
22.6.2026 06:38:57
hepsi bu...
bu şiirde serinin diğer şiirleri gibi hüznün adliye koridorlarında sesi, mahkemesi sürekli kendinden ileriye tarihe atılan dava gibiydi..

duygusunda, sorgusunda bir aynadır, ayna insan yalnız kendini gösteremeyen...
aynadır şiir, sadece şairini gösteren yansımalarıyla biz okurlarına emanet edilen..


yalnız değilsin...........

dünü, günü, yarını, yaşadıkları, yaşamadıkları, hüznü, kederi, vazgeçişleri, serzenişlerine rağmen "dur daha değil tanrım" geçişleriyle legal olan aklımızın illegal savaş sebebiyiz, sebepleriyiz devrim şairim...


uykusuzdur artık uykularımız, ıskaladıklarımız
acıtmayan acılarımız... kabuğunu çatı bellemiş yaradır artık tenimizdeki ben, yüreğimizden silinemeyen...


yalnız değilsin............

değilsin yalnız bilesin,

her daim en kalb-i sevgimdesin..

kundakçıoğlu
kundakçıoğlu, @kundakcioglu
22.6.2026 11:10:54


Bu şiir aklıma yazma merakı uyandırdı.

İmge güzel şiir güzel duygu sorun değer vermek sorun

Saygı ve selam ile.

Etkili Yorum
erbensalim
erbensalim, @erbensalim
22.6.2026 07:28:53
5 puan verdi
Cürmü ateş olandan aman dilenmez"
Bu dize, şiirin bel kemiği diyebilirim. İnsanın, onu yakıp kül edene karşı bile gururunu ve onurunu koruma çabası... "Aman dilememek", aslında bir teslimiyetten ziyade, "ben ne yaşadığımı biliyorum" demenin sessiz bir direnci. Ateşin içindeyken, ateşi soğutmayı değil, yanmayı öğrenmiş bir ruhun metaneti bu.
ramazancelik
ramazancelik, @ramazancelik
22.6.2026 07:06:16
Sevilen ve değer verilen birinden gelen darbelerin, insanı kendi iç dehlizlerinde ağır bir sorgulamaya itmesi ve geride iyileşmesi güç, sızlayan yaralar bırakmasıdır.kalemin daim olsun inşallah
Etkili Yorum
YEŞİLIRMAK
YEŞİLIRMAK, @yesilirmak1
22.6.2026 06:37:05
Şiiriniz, ruhun en derin dehlizlerinden gelen, okuyucunun içine işleyen muazzam bir keder ve hakiki bir kırılmışlık barındırıyor. Kelimeleri seçişinizdeki ağırlık ve imgeleriniz o kadar güçlü ki, her mısrada insan o yakan ateşi ve dumanı bizzat hissedebiliyor.

​"Cürmü ateş olandan aman dilenmez,
Dalları çiçek açana bu zulümün niye?"

Ateşten medet umulmayacağını bilirken, baharı ve çiçeği hak eden bir ruhun uğradığı adaletsizliği tek bir soruda özetlemişsiniz.

​"Ben yaşadım," dedi, "sen de yaşa."
Neden "ben" demeye kalbim dayanmıyor,
Bıraktığın gibi değil mevsimim

​Final ise kelimenin tam anlamıyla vurucu. Karşı tarafın o bencil ya da buyurgan "Ben yaşadım, sen de yaşa" tesellisine/bırakışına karşılık, sizin "ben" derken bile kalbinizin sızlaması ve değişen mevsiminiz...

Yaşanan hayal kırıklığının ve geride kalan enkazın çok asil ama bir o kadar da acıtan bir tablosu.
​Gecenin sorgusuyla, sızlayan dualarla ve esaret rüzgârıyla harmanlanmış bu derin sitemi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Kaleminize, en çok da o yorgun ama hâlâ çiçek açmaya çalışan yüreğinize sağlık.

Tebrikler
neneh.
neneh., @neneh-
22.6.2026 04:25:53
5 puan verdi
Muhteşem di yine hepsi bu.
Göksel 48
Göksel 48, @goksel48
22.6.2026 01:03:56
5 puan verdi
Ben yaşadım," dedi, "sen de yaşa." Hepsi bu............

ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
22.6.2026 00:00:54
5 puan verdi
Değerli kalemden yine özel, yine güzel bir eser
Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız
Gönlün abat olsun, tüm şiirlerin mükemmel ve benzersiz olsun
Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça ve hoşça kal
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL