6
Yorum
15
Beğeni
5,0
Puan
89
Okunma
İzlerken seni, ölmeyen avuntuları arşa yatırıp
benliğimi toprağa veriyor ruhum.
Hınca hınç gözbebeklerimde birikiyor,
kırılmışlıklarım, kırgınlıklarım.
Yüreğime bagdaş kuran ey ateş
Fazla değilmi bu illegal savaşın
Ruhum penceresinde tüten isyanlar
Göğüm ehlinde boğuluyor nefesim..
Anlasana dehlizlerinde çatısız bir düşüm.
Sus yüreğim sus ...
Cürmü ateş olandan aman dilenmez,
Dalları çiçek açana bu zulümün niye?
Bitmeyen bir sorgudur gece;
hele ki uyku, göz pınarlarına yaşla düşmüşse...
Kaç hıçkırık, kaç nefessiz kalış sabah eder,
bilmiyorum.
İçinden geçen ve hiç olan bin yalana,
daha ne kadar şahitlik edecek kalbim?
Sızlayan dualarım var benim;
beni yakan, kül eden...
Bir esaret rüzgârı gibi savrulurum közün özüne
Yanmak nedir, artık en iyi ben bilirim.
"Ben yaşadım," dedi, "sen de yaşa."
Neden "ben" demeye kalbim dayanmıyor,
Bıraktığın gibi değil mevsimim.
Hepsi bu....
..
5.0
100% (6)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.