Annem...Seni çok seviyorum!!! Tüm annelerin ellerinden öpüyorum...
Anne… Ben senin küçük kızındım ya Ufacıktım ya hani Düşerdim ya bazen, Acı içinde kalırdı dizlerim ellerim Sızlardı o an etim kemiğim Ağlardım. Koşar kaldırırdın ya sarılırdın sonra Dayanamazdın gözyaşlarıma öperdin, Sıyrılan dizlerimi sarardın ya Annem. Hani masallar anlatırdın yıldızsız gecelerde, Bitecek derdin hani yokluğu yoklukların. O şefkat kucağında uyuturken beni, O buruk türkünü sessizce fısıldardın ya. Daha bilmezdim hani, Kaç köşe bucak olduğunu dünyanın.
Anne... Büyümedim ki, Hala o küçük kızınım, Öyle bir düştüm ki acıların ağına bu kez, Say ki çakırdikenler batıyor yüreğime, Gelsene bir uzanıp tutsana ellerimden, Bu kör kuyudan çıkarıp alsana bedenimi, Yine sarılıp silsene gözyaşlarımı Bu onmaz yaralarıma merhem sürsene annem.
Hadi yine dualar edelim seninle, Bir gün dönecek değil mi Gidenler? Baksana annem yine mi yıldızsız gökler. O yüzden mi yüreğimden dökülmüşler, Gözlerin niye yaşlı niye ağlıyorlar?
Sen de susmasan ya annem Hep öyle acıyla bakmasan ya Bu gerçeğe beni bir inandırsan ya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana layık olmazsam yaşayamam ben Gözlerinin içine bakamam annem Kara toprakta seni düşünemem ben Seni benden ayıracak toprağı sevmem
Şanın şöhretin benim beklentinim ben Seni yere düşürüp ezemem annem Özlentin hasretin her şeyinim ben Seni yüceltmezsem yücelemem annem
Sen ki benim güvencem yaşantınım ben Sensiz hayat düşünemem ölürüm annem Seni yaban ellerde düşünemem ben Nefes alamam seni hissetmezsem annem
Senden uzak kalmaya dayanamazken ben Ayrılıklara boyun eğemem bilesin annem Seni ebedi yanımda bulamazsam da ben Ben ben değilimdir artık bitmişimdir annem
18.06.2007 Seyfi Yiğit
Son Damla tarafından 6/5/2009 9:29:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
tebrikler sevgiler güzel şiir okudum anne şiirimi kempten yazılmiş ah ne tesedduf bak şaşırdım biraz şiirimi bırakarak kutluyorum
ÖZLEDİM
Ne zaman acı, keder sevinç yanında olmayı ... ANNE! hasret, gürbet, zor BİR bilsen ? ANNE haykırır, nameler yağdırırdın; bu acıya... Düşündüm, kimse ana gibi olamaz. ana hasreti, vatan hasreti... senin sıcaklığını, özledim. Uzakta, özlemin çekilmiyor... Anne! demem bile... ferahlatıyor. ANNE Seni düşündükçe, aklıma geldikçe... dünyam kararıyor. özleminle yaşadım. HEP SENİ ÖZLEDİM,HEP SENİ !..
Hüzünlendim yan odaya geçip seksenlik anneme sarıldım öptüm öptüm ve hiç bir şey demeden döndüm bu acizane duygularımı yazdım...Yani yaşadım şiiri yaşadım bu eseri..
Ne diyebilirimki güzeldi anlamlıydı kutlarım eseri ve sizi TEBRİKLER..
Selam ve dualarımla..Allaha emanet olun....yunus karaçöp..yudumyunus
Ben de duygulandım okurken sizi,şair dost.Anneler başiımızana eksik olmasın ALLAH acılarını göstermesin...Anneme hasrettim,ona uzaktım o yıllarda...Annemle şiirlerde dertleşiyordum,devamı da gelecek,zamanla diğerlerini de asacağım sayfaya...Teşekkür ve saygılar
Anne kelimesi herkes icin o kadar önemlidirki Ya bu dizeler neden anne dedikce yüreqime ok sapliyorki Okuduqumda aqlamamak icin zor tuttum kendimi ,cünkü öyle qüzel bir siirki anneye seslenisin Annenin hep kücük kiziyiz yada oqluyuz Biz kac yasina qelirsek qelelim "iste o kücük cocuquz" Bir yüreqimiz cocuk kalabiliyor birde Annemizin yüreqinde cocuk kalabiliyoruz Yüreqinizden dökülen sevqiyle anne seslenisi benimde yüreqimi burktu Annemden uzak olusummu beni bu denli etkiledi? Siirin yüreqimi yakisimi? Yoksa siirlerin sevqilisi olusummu bilmiyorum tek bildiqim bu duyqu selinde kaybolmus olmam..
Umarim sayfaya sesli bir siirle yardimci olurumda ..Azda olsa bir katkim olur Yüreqinize emeqinize saqlik
Bu kadar içli ve samimi bir yorum karşısında ben de duygulandım sevgili hüzün...Elbette seslendirmeni isterim bu şiirimi... Bir gün diliyorum olacak...
anne sen hiç savaşlar olmasın derdin, çocuklar ölmesin derdin seni dinleyen kim anneeee......... ben şimdi duvardaki solgun resmine ne diye bakayım sana nasıl cevap vereyim aneeeeeeee.....tüm savaş annelerine...
Hadi yine dualar edelim seninle, Bir gün dönecek değil mi? Sonsuzluğa yürüyenler, Baksana annem yine yıldızsız gökler. O yüzden mi yüreğimden dökülmüşler, Gözlerin niye yaşlı niye ağlıyorlar, Sen de susmasan ya annem Hep öyle acıyla bakmasan ya Bu gerçeğe beni bir inandırsan ya...
mükemmel şiirinizi keyifle okudum.. yüreğiniz var olsun..
Anne... Büyümedim ki, Hala o küçük kızınım, Öyle bir düştüm ki acıların ağına bu kez, Say ki çakırdikenler batıyor yüreğime, Gelsene bir uzanıp tutsana ellerimden, Bu kör kuyudan çıkarıp alsana bedenimi, Yine sarılıp silsene gözyaşlarımı Bu onmaz yaralarıma merhem sürsene annem.
Okurken içim acıdı kaleminizden dökülen içten bu şiiri siz yazarken kimbilir hangi ruh halindeydiniz... kaleminizin kudreti hiç sönmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
bir şiirde anne bu kadarmı güzel anlatılır tebrikler.bende tüm annelerin ellerinden öpüyorum.onlar bizim herşeyimiz unutmayalım "cennet annelerin ayakları altındadır"..ayrıca resimde çok şey anlatıyor bayıldım resme
ıhlara16 tarafından 12/10/2008 2:07:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ahbe anne, ah be anadolunun saf, yüreği terteniz ve pak, elleri nasırlı anneler, ah be bu annelerin garip kızları, tüm dualar sizinle olsun, Allah yüreklerinize merhamet gamını vursun da kaskatı kesilen kalpleri eriterek bizlere de ulaştırsın tebrikler
keşke hep hayattaki acılar çocukken düştüğümüzde dizlerimizdeki çiziklerdeki acılar gibi olsaydı... ozaman büyümekten korkmaya gerek kalmazdı... malesef öyle değil gerçek... anneler içte onun için ağlar...
Anne... Büyümedim ki, Hala o küçük kızınım, Öyle bir düştüm ki acıların ağına bu kez, Say ki çakırdikenler batıyor yüreğime, Gelsene bir uzanıp tutsana ellerimden, Bu kör kuyudan çıkarıp alsana bedenimi, Yine sarılıp silsene gözyaşlarımı Bu onmaz yaralarıma merhem sürsene annem.
yürejten kutlarım efendim... anne sevgiisne dair çok çok güzel şiirdi....selam ve hürmetler...
hani sen bu siiri yazdiginda can ... öyle neler yasiyordun .. neler .. ne acilar .. o öyle vurulmalar ... belki sert esen bir firtinaya kapilmis bir gemiydin... deli deli dalgalarda vurdun kayaliklara ...
yazmayayim diyordum ama duramadim yazmadan ..........