(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİN VAR MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİN VAR MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyormusunuz, ben Polis Memuruyum, bir göreve gitmiştim ve orada görevli bir sorumlu müdürümüz vardı, oturmuş makamına bizlere tepeden bakıyor ve koltuğunu bırakmıyordu. Namaz vakti girmişti, namaz kılmak için izin istedim sadece sonradan bana 5 dakikada kıl diye cevap verince içlenmiş ciğerim yanmıştı...Bende, yanımda olan kalemi, saklı bulunan kağıdıma iki satır dökmek istedim....Hikayesi budur efendim.....Teşekkür ederim size....
Ablacım Allah razı olsun demekle söze başlamak istiyorum. Yılın sözünden ziyade gençliğin küfürle yüzdüğü şu asırda talih kuşu denecek iman lezzetini kalplerine yerleştirmek amacıyla hizmet etmek en büyük hayalim ve düşüncem.... Bana katılacağını biliyor dualarımın sizinle olmasını bilmenizi istirham ediyorum....
Sevgili kardeşim Said, ismin kadar Allah seni yücelere eriştirsin ve nail etsin, bu kıtayı yazarken, görev ile ilgili bir yere gittiğimde makam ve mansıp sevgisi bir yöneticinin koltuğuna yapıştığını ve mesleğinden olmamak adına alt tarafta kalan insanlara eziyet ettiğini ve kibir ve riya ile hayatını idame ettirdiğini görünce Allah rahmet eylesin, Mehmet Akip ERSOY aklıma geldi ve bir anda Allah' ın izni ile yazmaya gayret gösterdim, o sizin teveccühünüz, saygılar sunarım
ne kadar asil bir duruşu var 'GURUR' anlamıda bir o kadar heybetli hakkıyla taşıyabilene helal olsun. hırslarına 'GURUR' duvarı örenlere de (sustum)...
Kisa calismaniza kendi siirimden bir dörtlükle eslik etmek istedim... Saygilar.
Gurur; Ne bileyim, Makam ve mansıp sevgisi koltuğu peşinde koşanların mevkii makam diyenlerin bırakmak istemedikleri, suratlarına tükürsenizde YARABBİ şÜKÜR niyetiyle kabul edecekleri bir şey olsa gerek
Gururun ve Kibrin esiri olmuşsun , haberin var mı Suratına tükürsem çatlarsın, bu da yanına kar mı ? ................. çok doğru dünya gururun ve kibrin esiri olmuş, gururlu ve kibirli insanlar malesef dünyayı kuşatmış, tevazu yerde sürünen yılanmış, öyle görür olmuş kibirli insanlar!...
"yer yüzünde eteklerinizi sürüyerek yürümeyiniz! ne göğü delebilir, ne de yeri yarabilrsiniz" Alî İmran sûresi
Kuran-ı Kerim de bile bahsedildiğine göre bu tarz insanlar her devirde dünyada boy göstermiş,insanın hamurunda var bu tarz olumsuz enerjiler demek ki!
saygılarımla
dağ gülü tarafından 12/10/2008 10:58:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gururun ve Kibrin esiri olmuşsun , haberin var mı Suratına tükürsem çatlarsın, bu da yanına kar mı ..................................................................
İNCE DOKUNDU ŞAİR NAİF SERZENİŞTE ANLAMINI DERİNLEŞTİRMEK SANATTIR KELİMELERİN ZOR OLANDI KOLAY KILDIĞIN