ilk tanışmamızı ilk bakışmalarımızı ilk konuşmalarımızı ilk dokunuşlarımızı ilk gülüşlerimizi ilk çıkmalarımızı ilk yalanlarımızı ilk kaçışlarımızı ilk gözyaşlarımızı iliklerimize kadar soğuk biraz da puslu bir şekilde son konuşmamızı hatırlıyorum da...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hatırlıyorum da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hatırlıyorum da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir devam etmeli bence hocam... Çok güzeldi... Herkesin yüreğinin yerini bi hatırlattınız şöyle, 3-4 şiddetinde ufak bir depremle... Szinde yüreğinize sağlık...
ilk tanışmamızı ilk bakışmalarımızı ilk konuşmalarımızı ilk dokunuşlarımızı ================ İLK LERİN Hepsi güzeldir .. Unutulmaz .. Yürekten Tebrikler ..
ilk tanışmamızı ilk bakışmalarımızı ilk konuşmalarımızı ilk dokunuşlarımızı ilk gülüşlerimizi ilk çıkmalarımızı ilk yalanlarımızı ilk kaçışlarımızı ilk gözyaşlarımızı iliklerimize kadar soğuk biraz da puslu bir şekilde son konuşmamızı hatırlıyorum da...
izninle:
hatırlamakla geçen bir ömrün bekçileriz ...
bekçileriz öteki kendimizin iç kabuğumuz kendini dış kabuğumuza teslim ederken hatırlamakla ...
hatırlamakla yaşanılan bir hayatın birer fonemeniyiz ...
fonemeniyiz başımıza gelen olayların her öznesinde hatırlamakla ...
Hatiralarda hep ilkler güzel anilar süsler satirlari, islenir nakis nakis sevdanin rengi sayfalara ilk tanismada,ilk bakis nekadar cok sey ifade eder kalp gümbür gümbür atiyorsa,ayaklar yere basmiyorsa gelmistir kapidadir ask bembeyaz bulutlarin üzerinde kesmistir ayaklari yerden bu dünda sanki yalnizca iki sevdali yürek vardir ilklerde,vedalari hüzünleri katmiyorum ben hayallere ilklerin kiymetini degerini bilirsek,sonlar mutlu tablonun resmidir ask, sevgili arkadasim beni ilklere gömdü sirin yüregimden bu satirlar döküldü,tebrik ederim kalemini cok güzel dizelerdi,hayallerinde hep ilkler olsun dileklerimle.sevgiler selamlar uzak diyarlardan yakin diyardaki degerli dostuma..sevgi ve saygilarimla,,