bir hırçın dalgaya yenildik tükendik artık yürümez dedik hep içimize attık kolay olmadı unutmak seni öyle bir aşktı ki bu bir biz olmuştuk bizden ne yazık ki hırçın bir dalgada can v e r d i k...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hırçın Bir Dalga şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hırçın Bir Dalga şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir hırçın dalgaya yenildik tükendik artık yürümez dedik hep içimize attık kolay olmadı unutmak seni öyle bir aşktı ki bu bir biz olmuştuk bizden ne yazık ki hırçın bir dalgada can v e r d i k...
OF OFF...... BENCE UNUTULMAMIŞ Kİ DİZELERİNİZDE YER ALIYOR HALA.... PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....
hangi aşkın sonunda hüsran olabilir... aşk; ömür boyu ağlatsa da kimse onun gibi güldürümez... herşeyin nihayetinde... varsın kimileri öldü sansın... boğuldu, yakıldı yada taşlandı... ruhunuza afiyet...
ne yazık ki hırçın bir dalgada can v e r d i k... ================== Bazı Büyük Aşklar hüsranla son buluyor dalgalara yenilmek gibi... Yüreğin var olsun Üstadım...Çok güzeldi.
İnsan ne dalgalara göğüs geriyor da hayatta.Gücün tükendiği anlarda bir melteme bile yenik düşüveriyor.Nefes almanın bile zul geldiği zamanlar geliyor ardından.Sonra düşünce, düşünce,düşünce.Bir yerlerden bir soluk, ya da bir ses,veya bir gonca kokusunda yeniden yeşeriyor gönül.Bilmem,siz ne dersiniz,kısır bir döngüde miyiz? Saygıyla selamlarım hüzünlü yüreğinizi.
bir hırçın dalgaya yenildik
tükendik artık yürümez dedik
hep içimize attık
kolay olmadı unutmak seni
öyle bir aşktı ki bu
bir biz olmuştuk bizden
ne yazık ki
hırçın bir dalgada can v e r d i k...
OF OFF......
BENCE UNUTULMAMIŞ Kİ
DİZELERİNİZDE YER ALIYOR HALA....
PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....