sen benim içimde yaşattığım korkuma merhem sardığımsın ama bir türlü uyanamadığım uykumsun,uykularımda kalacaksın
gizlenmişliğimde nasırlaşan kabuk tutmuş duygular içinde varlığın olacak ama sen bilmeyeceksin bilsende gelemeyeceksin gelsen de gelişini göremeyeceğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen benim içimde yaşattığım Korkuma merhem sardığımsın. Ama bir türlü uyanamadığım Uykumsun , uykularımda kalacaksın....
Gizlenmişliğimde nasırlaşan Kabuk tutmuş duygular içinde Varlığın olacak Ama sen bilmeyeceksin Bilsen de gelemeyeceksin Gelsen de gelişini göremeyeceğim …..
kutlarım efendim.. çok çok güzel şiirdi...selam ve sevgiyle...
Gizlenmişliğimde nasırlaşan Kabuk tutmuş duygular içinde Varlığın olacak Ama sen bilmeyeceksin Bilsen de gelemeyeceksin Gelsen de gelişini göremeyeceğim …..
hüzün buram buram kaplamış şiiri...ölüm kokuyor dizeler...güzeldi şiiriniz.... tebrikler size ve şiirinize... selam ve saygılar....