(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*_*ÜRKEK SİNCAP*_* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*_*ÜRKEK SİNCAP*_* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sincabım hadi kalk , ölmedin daha sen Nefesin var bak camda. Demek ki hala sevebileceksin Yüreğini göklere sunabileceksin gururla. Gizlendiğin kaya Seni saklar , duygularını değil. Ürkek sincap , ürkekliğin seni yok edecek......
Hasretinin kırbaç gibi vuruşuydu... Benzetmeniz güzel olmus ama bence ürkek olmayin ve istediginizi elde etmeye calisin. Sizi herzaman destekleyen birileri olucaktir emin olun. Duygular cok güzel ifade edilmis. Ürkek olmaman ve herseyin gönöünce olmasi dilegi ile..
guzel bir benzetme urkek sincapla yuregi ozdeslestirme...guzel dizelerdi....urkek olmayin...ya hep ya hic deyip dalin hayata...ve saklamayin duygularinizi yarin belki cok gec olabilir.iste o zaman eyvahlar ve keskeler gelir ardi arkasi kesilmeyen ve sonsuz pismanliklar telafisi olmayan.kaleminiz daim olsun saygilar.
Nefesin var bak camda.
Demek ki hala sevebileceksin
Yüreğini göklere sunabileceksin gururla.
asla vazgeçmemeyi anlatan güzel dizelerdi.
yüreğinize sağlık.
saygılarla.