(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLIK NEREDE MUAMMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLIK NEREDE MUAMMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tamam, olacak biraz, düşecek birkaç damla tamam damla değil; sel, tufan tamam hıçkıra hıçkıra! (Orhan Veli gelecek hatrımıza; tarifeli sefer yapan bir tren ’tarif(e)siz acılar’ taşıyacak gar’ımıza; tamam..) ama ağlama, gül önce ne güzel oluyorsun gülünce __ağlamakla olmuyor gül!
Şairim ne güzel yazmışsınız.Duygularınıza aynen katılıyorum. Şiirinizi çok çok beğendim.Gönlünüz dert görmesin. Selamlar.
Yaşamasına yaşıyoruz amma … Ne için yaşadığımızı bilmeden , ================================================== Yaşayanların yüzde kaçı biliyorki... Yaşamın sabah güneşinin doğması ve akşam güneşinin batması gibi algılıyoruz .Kaleminizden güzel bir şiir okudum. Tebrikler..
Yaşamasına yaşıyoruz amma … Ne için yaşadığımızı bilmeden ,
Dillerde sevgi sözcükleri … Yüzlerde maskeler gülüyor amma ,
Yürekler kir pas içinde … Yüreğimizle bir kez olsun gülmeden ,
Beyinlerdeki düşünceler karanlık … İnsanlık nerede muamma
kutluyorum bu güzel dizeleri ve sahibini.Tebrik ederim güzel bir şiir...