(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUTSUZ SEVDA BENİMKİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUTSUZ SEVDA BENİMKİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek hele karsılıksız sevmek birde sevdigin sevdiğinden habersızse o zaman hayat sadece nefes almaktan ibaret olur yasarsın ama sadece yasamın nefes almaktır ...
ELimde oLmadan sevdim,hissettim seni. Sen biLmesen de ,yüreğimLe ben hep senin yanındayım. Seni abim gibi sevmeLi,akLımı başıma aLmaLıyım, İnan ki bunun farkındayım. -- UmUtSuZ SeVdA bEnİmKiSi... -- Çocuksu,masum,güzeL bir şey işte... Ama geçecek eLbet zamanLa Ne zaman biri sana bakarken gözleri doLarsa, Beni hatırLa...
BekLiyorum senin de beni sevmeni, Savaşta yardım bekLeyen insanLar gibi... Evet,bu bir savaş... Seni sevmemek için hergün savaşıyorum kaLbimLe. GözLerimin gözLerine değmemesi için harcıyorum tüm cephanemi; Başaramıyorum! Sevgin o kadar büyük ki, Fayda etmiyor sahip oLduğum hiçbir siLah, Yenemiyor sevgini. GaLip geLiyor hep o duygu. YeniLgiLerLe doLu oLsa da hayatım, Hiçbir yeniLgi seninki kadar acıtmıyor canımı...
"NE SAĞ ! NE SOL ! BAĞIMSIZLIK TEK YOL!” “ SON HORAZ!”CA LÂF ! *KIYAM* TÜRK AYNŞTAYNI OKTAY SİNANOĞLU’NA İTHAF... ************************************************************* ŞİİRİNİZİ ZEVKLE OKUDUM...AYRINTILI YORUMUMU SONRA EKLERİM ! YARINKİ*ATATÜRKÇE KIYAM * ŞİİRİME ZAMANIN OLURSA BEKLERİM...
ELimde oLmadan sevdim,hissettim seni. Sen biLmesen de ,yüreğimLe ben hep senin yanındayım. Seni abim gibi sevmeLi,akLımı başıma aLmaLıyım, İnan ki bunun farkındayım. -- UmUtSuZ SeVdA bEnİmKiSi... -- Çocuksu,masum,güzeL bir şey işte... Ama geçecek eLbet zamanLa Ne zaman biri sana bakarken gözleri doLarsa, Beni hatırLa...
Hoşgeldiniz diyor ve kutluyorum bu sevdalı yüreği... selam ve sevgiler
Oraya bastım bu şiir geldi...
İyiki de gelmiş...
Tebrikler dost...
Saygılar sevgiler...