(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yeşil gözler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yeşil gözler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum ne tür gazete istiyorsun üstüne. Çeşit çeşit gazete var biliyorsun. Magazin,spor,siyasi.ekonomi,günlük,haftalık,aylık,yerel.yöresel,v.s. Hatta şiir gazetesi de var mı bilmiyorum. Varsa sana şiir gazetesi yakışır ama onu da bulamayız ki, istediğimiz zaman ve istediğimiz yerde. Bu sefer gazeteciler reklam kavgasına düşecekler, illa bizim gazeteyi örtelim de reklamımız olsun diye.
Sen en iyisi gel ölme.
Hem sen zaten kardanadamsın kar altını ne yapacaksın. Yanan yüreğimi söndürür diyorsan ki, ona kar bile fayda etmez bilirsin. Onu ancak o bahsettiğin yeşil gözlerin bir gülümsemesi ve gamzeleri söndürür ki sen o nu bul ve gülümsetmeye bak yine.
En iyisi sen gel ölme.
Hem bizi şiirsiz ve şairsiz mi bırakacaksın. Bu sefer de şairler kavgaya tutuşacaklar, Kalemi benim olacak,kalemi benim olacak diye.
En iyisi sen gel ölme.
Hem sen bizi dostsuz mu bırakacaksın. Şair bizim dostumuz du diyeceğiz, Yok sen de kim oluyorsun bizim yediğimiz,içtiğimiz ayrı gitmez di, Simsiyah saçları vardı, Askerde de beraber dik biz diyecekler bizi de yalancı çıkaracaklar.
En iyisi sen gel ölme.
Hem biz daha seninle ne şirler yazacağız, ne yorumlar bırakacagız sayfalara, belki de şiir düetleri de yaparız ben de ustalaşınca, daha neler neler yaparız.
Sevgili gülüm-se ; Güzel olan sizin tespitiniz.Gönlünüz güzel olduğu için, güzel düşüncelere sahip olduğunuz için tüm düşüncelerimi yakalamışsınız.Burada imkanım olsaydı etkili cevap seçerdim cevabınızı. Teşekkürlerimi sunuyorum.Degerli zamanınızı ayırdığınız için. Şairimize rakip çıkmak mı?.İsterim böyle usta bir şaire rakip olabilmek tabii. Geçemesek te yaklaşmış oluruz ki o da bizim için kazanç sayılır. Sayın Celal Bey'in şiirlerini ve kendisini çok seviyoruz tabii. Şiirlerini zevkle okuyunca da böyle şeyler geliyor aklımıza karalıyoruz işte. Selamlarımı gönderiyorum. SAYGILARIMLA.
Sevgili Aribeyi... -Ya yorumun neredeyse yorum yaptigin saire rakip cikacak degerde, bence... -Vallahi, yorumun cok hosuma gitti... Espiri var, rica var, ciddiyet var, samimiyet var, en önemlisi hayat var... sevgiyle kal...
yandım içimdeki közlerden........................................... Şiir bu kadar olsaydı keşke, yangınlar yakışıyor şair yüreğe...gazeteler okumak için bence....
ben gazete almam, hele şairlerin örtmek için üstüne! bütün gazetelerini toplatırım şehrin, şair çıplak kalmalı, gören tanımalı, şairlerin doğuştan çıplak olduğunu o an anlamalı, şair çıplaklığını bir gazeteye sığdırıp kapatmamalı, yani şair asla çıplaklığından utanmamalı....onur duymalı...bence şairler hep çıplak kalmalı.........
saygılarımla
dağ gülü tarafından 11/26/2008 8:05:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Son rica... Allah Allah! Oysa daha kolayı var efendim, yerin altına gömülmekten. Bir kova soğuk su... Marsık olur çıkarsınız... Ne diye canınızı sıkarsınız!?
--------------------------Şaka elbette. Şiir, efendim az söz çok anlam, mümkün mü anlamama. Harikaydı ben saygımdan ödün vermem. Tebrik ve teşekkürlerimle derim, giderim...
Bu dizeleri yazmak için çok yaralanmış olmak gerekir... Ama inancım... Kimse için ölmeye değmez ,heled de böyle yaralayanlar için... Bu dizeler yaralı bir yürekten dökülmüş,kurgu gibi gelmedi bana.Ama inancım...Kimse için ölmeğe deymez,hele de böyle yaralamışsa hassas bir şair yüreğini... Neler sığmış neler bu kısa dizelere ... Mükemmel...Ne diyebilirimki...
***Şairim rican başımız üstüne de... Sanki örtecek güç kaldı mı bizde? Sen yine de seni yakan yeşil gözlünden iste bu görevi... Güzel şiirine, güzel yüreğine sevgiler...
Celal abim yesil gözden iramak icin ölmek gerekmez, bunun bir caresini ben biliyorum. Kahverenginin derinine dalmak gerek... Ben yokum abim Allah korusun, gazete kagidi falan.
Siirin iki imgesi vardi ki, iki kusun yemis gibi oldum. Sevgiler güzel yürege...
Celal Ağabey farkı Şairler sadece şiirde yakalasın ölümü Bir şairin hedefi meşhur olmak değildir ama nedense şairlerin çogu öldükten sonra tanınmıştır. Allah geçinden versin. Sağlığınıza duacı olalım. Takdir ederim. Sevgi saygı ve selamlarımla.
senin üstüne gazete örtemem ben....içindeki o koca yüreği bilirim de sana ölümü yakıştıramam hiç varsın yeşil gözler uzak dursun senden ama sen bizlerden uzak kalma...
kim yazacak böylesine nefis şiirleri ve sen nasıl yakıştırdın kendine o soğuk kefeni....olmaz olmaz olmaz....
şöyle bir baktım da yaraya... yok dostum yok, öldürmez bu dert seni. bırak yar vurgunu göğsünü dağlasın...
ilacı belli...
yaralarına günaşırı şiir sür türküyle sar kabuk bağlasın kabuklar düşünce kendini ayağa kaldır önce saldır yeşil gözlere şiirle yeşil gözden çağlasın aksın bırak kime ağlarsa ağlasın...
güzel şiirdi...
KUTLARIM
sevgiyle saygıyla dostlukla
Not: dostun ricasını emir kabul ederiz ancak bu rica şiirin yasasına uygun değil, özür dileriz...
Rica ederim ne demek de nerden çıktı şimdi bu yeşil gözler, gazete kağıdı, toprağın gamzesinde gömülmek falan... Güzel bir şey iste arkadaşım benim, gece gece okudum bir de , uyku girmeyecek insanın gözüne...
Sevgilerim çokça can arkadaşım benim.. Uzak olsun kötü şeyler senden..
toprağın gamzesine gömülmek.... ne derin ne manalı bir ifade... çok beğendim... ki zaten gazete ile örtülen bir hayat... öylesine buruk... çok güzeldi abim... seviyorum seni, seviyorum kalemini... sevgilerim çokça...
Allah uzak etsin daha ne şiirler dökülecek bu kalemden... şiire gelince güzel... vallahide güzel billahide ,şiir olarak...ama can yakıyor işte...saygımla üstad...saygımla...
DİKENİN GÖZÜME DEĞDİ/ GÖĞSÜMDE GÜLLER YEŞERDİ...-- BANA ŞARKIMI ANIMSATTI...İÇLİ DERİN KISA ÖZ FAKAT GÖZ DEDİĞİN GÖZ DE O KADAR MI O KDAR KÖZ OLMALI... KUTLARIM YÜREKTEN.SEÇTİM...ALDIM ...
Aman hocam şakası bile tüyler ürpertici ALLAH uzun ömürler versin ama kısa öz anlamı çokkkk büyük zaten hep yaşadığımız ve gördüğümüz şeyler değilmidir son zamanlarda tüylerim diken diken oluverdi az kalsın geçenlerde bende bir gazete parçasına örtülecektim neredeyse ne diim...Allah korusun ölümünde güzelliğini versin diye boşa dememiş atalarımız..tebriklerimle birlikte sevgiler...
Çok güzeeeeel de şakadan bile olsa sen ölme çok yaşa... Hangi yeşilgözdür o san bu şiiri yazdıran...Haberi var mı acaba seni can evinden vurduğundan.. öyle salak avcılar var ki kimi vurduğundan habersiz bugünlerde...öylesi bir serseri göz olmasın sakın hocam.. Bir maganda atışı olmasın seni vuran... Sen sağ kal sağlıklı kal en iyisimi.
Sen bizlere daha lazimsin...
Son nefesine kadar,
siir yazmak zorundasin...
Aribeyininde yazdigi gibi, 'sen gel en iyisi ölme'... sevgiyle kal...