merhaba avuçlarına mil çekilmiş ümitlerim bir günün sonunda, ellerimde hüzün kırıntıları ve seninleyim... biliyorum zor geçecek,kızıl bir ikindinin gecesi ve sabahı olmayacak. belki yıllar bir tozlu fanusta, usul usul pullanacak... bir dağ yamacının yalnızlığında uçurum kirpikleri ve hiç solmayan çiçekleri, sevinçlerimden kayacak. ve akacak, ölümün kızılmı kızıl renkli nehirleri... gül renkli yarin bülbülü donacak... ben bir alevde, bir şehirde, bir nefes derinliğinde, bir kar temizliğinde kaybettiğim yaşama arzumu seninle öldüreceğim... kanımı, gün batımındaki solgun güneşe benzeteceğim ve akan nehirlerle senin olduğun yere geleceğim. belki de, bahçendeki kızıl renkli topraklara serileceğim ve sen her adımda beni ezeceksin, ben seni izleyeceğim... yedi katlı feleğin dudaklarında, şeyda olmuş ruhumla süzüleceğim... kanım, lale bahçende fidan verecek. şarap kadehi gibi lale olacak kanım ve sen lalelerden, çiğ tanelerini içeceksin... kızıllığı yansıyacak suya ve sen, hun-ı şarabımla ser-mest öleceksin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACI ŞİİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACI ŞİİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olağanüstü... hayran kaldım