(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman farklı ve ilginç bir o kadar da düşünerek hem zaman harcıyorum hem de yorulduğum şiirler yazıyorsunuz . Benim için şiirin hikayesi kısmına kopya yazın. İpucu v.b şeyler.:)))
hoşgörünüzün denizler kadar engin olduğunu biliyorum.
Sevgili Nene Hatun, bakıp da anlamak, bakışıp da anlamak ve bir şey söyleyememek gibi. İsimler aleminden manalar alemine seyahat edip, vücutsuz kalmak. İdealin zirvesinde hisse doymak fakat bedenen ayrı ve ulaşılmaz kalmak. Bunun uzun sürmesi sonucu, dil ifadenin erozyona uğraması diyebilirim. Hoşgörümden daha geniş bir algıya sahip olduğunuzu adım gibi biliyorum. Olsun yine de sormanız büyük incelikti. Teşekkürler.
Alıntıladığınız ve Değerli Üstad Yavuz Bülent Beye ait o şiiri çok severim. Bir de Mona Roza ile harmanlanışını gördüm o da harika idi. Fakat orada yağmış yağmur ve gidilebilmiş, en azından bir neticeye ulaşılmış. Biz de başlangıcı vehim sonu açık bir rüya gibi bir durum var efendim. Yarım kalmışlık. İlginize çok teşekkürler ve saygılarımla efendim.
Başka bir alem bir başka görüş Başka bir şarkı bu Akla zarar ziyan Kayboluşlarda ağlar uğultusu ************ Her kişi kendince bir alem,farklı bir dil, farklı bir görüş şarkılar gibi.. biri yok olsa gölgesi ağlar.yağmurundan kimse ıslanmasa bile akla ziyan kayboluşu.... ************* insana özğü derin düşünceler algılatan dizeleriniz güzeldi.k u t l u y o r u m . saygılarımla şiir ve sevgiyle kalın.
Saygılarımla...