(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Ve , Yazamayacağm kadar karanlıktı kelimeler Belki heceler öksüz... Çokça ağır... Ya da çok netti çokça parlak,beyazdan beyaz Sırda kalsın diye... ...... Saygılarımla ,şiir yazıldıktan sonra okuyanındır,anladığı gibidir dedim beğendim... Yüreğinize sağlık...
Bilki anlam veremedim Susmak bazen cok konusmaktan daha beter Destanda yazsan anlatamamakmıdır Yada anlaşılamamaktan korkmakmıdır Bilmem belkide Alıp başını öylesine cekip gitmekde sevmektir. Ustam bunu en iyi sen bilirsin.
ve sarı bütün güzelliğiyle bir kaç ton eksilde eylül gibi gelse hüzünle hazanımsı yerde sarı yaprak misali ayrılık buğusu gibi ama böyle canlı kanarya mislai menekşe kanadında morunu terketmiş firari ama böyle bayram çocukları gibi sarı... sessiz sus haliyle sayfanda ne güzel
şair sen sussanda biz hep okusak seni yazsanda biz hep çağlasak seni...
kaleme sevgimiz baki... bilenler bilir efendim çok saygımla...
Başta ne söylediyse fakir, söylesin sonda Demesem de sen bilirsin ya işte öylece Taş atsalar incinmez de fakir, arifin gülü incitir mi bilmem Hüznümden hüznüm doğar yine Biri ser hüzn sadece Saygı benden elbet
baba benim içini dolduracak hiç üç noktam olmadı dedi çocuk..hayat hep çoktan seçmeliydi..hep başkaları gösterdi ne yapacağımı..tefekkürü öğrendiğimde çarçabuk büyümüştüm..geç kaldığımı kimse farketmedi ama..
hikayemin başlangıcıdır bu (...) ki bazı hikayelerin de sonudur belli belirsiz benim ne sonum belli ne başım diyenlere Deniz Tayanç zekasıyla (...) hediye:)
Eskiden mektubun sonuna konulan üç nokta tüm sevgi sözcüklerini içerirmiş.Aşık üç nokta koyarmış,maşuk anlarmış..Fazla söze ne hacet... Tebrikler..Anladık..ESRA
çok zor ve çok acılı günler yaşadık son günlerde. sayfayı açınca şaşırdım biraz.
sarı ve (...) nokta.
hani bizim şair,nerede bu şiir deyip tebessüm ettim sayın Tayanç. Allah razı olsun inş.
fakat şuda var ki, üç nokta bu gün ve bu gün itibari ile daha derin bir anlam kattı benim hayatıma.
yoktuk var olduk ve sonsuzluk yolcusuyuz mutlaka...
29 yaşında eniştemizi kaybettik bir zaman önce. öyle derin ve öyle çok zor bir geçitki yaşam ve ölüm, bunu idrak etmek için üç noktayı gerçekten çok iyi analiz etmek lazım...
eyvallah dedik efendim lakin, ben yinede şiiri okumuş olmayı çok isterdim...
ama yine yine geç kalmışım işte....
saygı ve dua bıraktım çoook....selamaleyna....
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 6/27/2010 12:32:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu gün canım dalga geçmek istiyor Neyime gerek şiir Alın üç nokta düzenimi Beni anlayın/ MI? ANLAMADIM Şiir yok. Fakat Deniz Tayanç burda Çok saygılar (Şiir nerde)
sayende sayeban olduk istanbul şehri sayende sebil olduk aç kaldık sefil olduk yıldızlar dem çekti güvercinler gibi başucumuzda ve yakti perişan etti.. Attila İlhan
Ve ,
Yazamayacağm kadar karanlıktı kelimeler
Belki heceler öksüz...
Çokça ağır...
Ya da çok netti çokça parlak,beyazdan beyaz
Sırda kalsın diye...
......
Saygılarımla ,şiir yazıldıktan sonra okuyanındır,anladığı gibidir dedim beğendim...
Yüreğinize sağlık...