-Başlıksız-
Hayat ne kadar acımasız olsada ben yaşamaya değer olarak gördüm herzaman bazen kalp kırgınlıkları bazen can yanmaları bazen sevinçler bazende üzüntüler ne yaşamış olursak olalım hayatın bize öğrettikleriyle büyürüz herzaman olgunlaşırız insanları daha iyi anlamaya başlarız her yaptığımızdan ders çıkarır tekrar yapmamaya çalışırız ama insanlar bazen iradelerine sahip çıkamazlar ve hatalar böylece sürekli tekrarlanır ve bunlarda artık hata olmaktan çıkar hayatın gerçekleri olarak olarak adlandırılır ben hatalar yaptım hayatımda ama her hatamdan ders çıkarmayı ve bunlara karşıda hatalarımı düzeltmeyi bildim okumak çok güzel bişeydir ama sadece okumak hayatı öğretmez insanlara ben okumadım belkide okuyamadım ama hayatı yaşayarak öğrendim bugüne kadar üzüntülerimi yaşamam gerektiği kadar yaşadım hayatı kendime zehir etmeden ve sevinçlerimle bastırdım üzüntülerimi hiç bizaman neden demedim sadece kadere inanmak yerine bazende kaderimizi kendimizin çizebiliceğini anladım iki yol vardır önümüzde şaşırtmalı ve hangi yolu seçiceğimize hep biz karar vermeliyiz ailemizin arkadaşlarımızın yardımlarıyla fikirler alarak doğruyu yada yanlışı tanımalı neyi yapmak istediğimize karar vermeli sonra seçmeliyiz yolumuzu hiç kimse kötü olmak istemez ama bazen hırslarımız bizi yapmak istemediğimiz şeylere zorlar ve o anda kendi yolunu seçersin aslında iyi yada kötü diye ayırmak şaçma olur belkide sen nasıl bakarsan öyle görürsün karşındakinide her yaşadığından birşeyler çıkarmalı insan ben çıkardım hayatın çok güzel olduğunu herşeye rağmen yaşamaya değer olduğunu seniçler kadar üzüntüler olduğunu ama yinede hayata nasıl bakarsan öyle görebiliceğimi öğrendim hayatın yaşamaya değer bi dünya olduğunu öğrendim peki ya siz...
|