(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..OKU.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..OKU.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilim bilmek insana bir yüktür ne zamanki o ilimden başkalarıda nasiplenirse o zaman üstünden yük kalkar başkalarına ışok olduğu kadar yarım nahşerdede peygamber efendimiz ona ışık olacaktır güzel bir söz yüreğine sağlık saygılar
Rabbi zidni ilmen....Rabbim ilmimi çokça arttır...varayım Sana, nurunla nurlanayım...ilme aç gönülleri ilminle doyurayım... kuru bilgi değil istediğim,bilmek için bilmek değil dileğim.... amel etmek için bilmek, bu yüzden öğrenmek, Kur´an ahlakıyla ahlaklanmak dileğim...şu genç yaşta nasip et şu kuluna, ver ilminden... değil mi ki rızkı herkese, ilmi isteyene verirsin; istiyorum işte ilmini, ver Ya Alim,ver Ya Vahhab.... geç kalmış şu kulunu yetiştir yoluna, ulaşsın huzuruna... Rabbim sizden razı olsun yetimlerin anası, sevgiye Rahman´a aç gönüllerin anası... sıcacık tebessüme ihtiyacı olanların anası...Allah! adıyla yaşamak isteyenlerin anası... gönlümün, şu canın CAN anası... Rabbim razı olsun sizden inşallah.... Rabbim Rahmetini bereketini üzerinize yağdırsın hep... Rabbim gönlünüzdeki güzellikleri, o güzelliklere hasret olanlara sunsun hep...
İlim oku alim ol, etrafına nurlar saç.. Ve ilminle amel et , olsun başında bir taç.. Zaman sana değil , sensin zamana muhtaç.. Kabirde olsan bile sana , dualar yollanacak..
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Az,öz,ve anlamlı. ilminle amel et ...İşte burası çok önemli. Söylediği ile yaptığı bir olmayanları kimse dikkate almayınca yaptığı ilim de boşa gidiyor ki , ona üzülmüşüm dür hep. Kutladım dizelerinizi. SAYGILARIMLA.
TEBRİKLER KARDEŞİME.
SELAM VE DUA İLE.