(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AK ÜZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AK ÜZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ak üzümün sırrı da Allah u Teala´da… için istemediğin kadar sıkkın olsun, her şey çaresiz görünüyor olsun sana, geç Allah´ın huzuruna… sonunda da biraz Yaradan´ına seslen, bütün o kara bulutlar dağılıyor… içini tarifi mümkün olmayan bir huzur kaplıyor… her şeyden geçiyor Ak´a yöneliyorsun… ve samimi olduğunda o gizli El tarafından korunduğunu o kadar bariz görüyorsun ki yaşamında… işte önemli olan da hep O´nu görebilmek , her olayda O´nu sezebilmek, o zaman ne "kara" kalıyor ortada ne de "kötülük"… yüreğinize sağlık hocam. Her şeyin bir zamanı var gerçekten de…. Rabbim razı olsun sizden inşallah….
""""""Rabbi zidni ilmen....Rabbim ilmimi çokça arttır...varayım Sana, nurunla nurlanayım...ilme aç gönülleri ilminle doyurayım... kuru bilgi değil istediğim,bilmek için bilmek değil dileğim.... amel etmek için bilmek, bu yüzden öğrenmek, Kur´an ahlakıyla ahlaklanmak dileğim...şu genç yaşta nasip et şu kuluna, ver ilminden... değil mi ki rızkı herkese, ilmi isteyene verirsin; istiyorum işte ilmini, ver Ya Alim,ver Ya Vahhab.... geç kalmış şu kulunu yetiştir yoluna, ulaşsın huzuruna... """"""
sizin şiirinizin ardından, başka şiire yaptığım yorumun bir kısmı yukarıda yazandı hocam. sizin yazdığınızla arasında ilişki sezdim buraya da almak istedim. yazdıklarınız beni hem doyuruyor, hem bilgilendiriyor ve hatta günüme de denk düşüyor......Rabbim razı olsun hocam...
Çok haklısın.O yüzden günde beş vakit divana durmak,yardım istemek ve şükür etmekle mükellef kılınmışız... ''Namaz dinin direğidir '',denilmesi bu yüzden. Din nedir sorusuna efendimiz s.v din ahlaktır,buyurmuş.Ahlak kişinin herşeyi.Mutluluğu,sağlığı,sosyalliği,geleceği...Bütün hayatı o ''ahlak'' kelimesiyle ifade etmek mümkün..Öyleyse, karamsarlıklardan kurtulmanın,ruhsal ya da bedensel rahatsızlıklardan arınmanın yolu hemen huzura durup, dua,istiğfar ve moral değerlerin her birini karşılayan namazı ikame etmek olmalıdır.Namazdan kalkan kişi ille de bir güzellikle kalkar... umarım yorumunu okuyanlar çıkar da faydalanırlar.Çok değerli ipuçları içeren ifadelerinden istifade edenler olur.Teşekkürler.
Ak üzüme bakıp ak olmak varken, Karasına bakıp kararmak niye, Dürüst olanlara yaratan yarken, Kötülere bakıp sararmak niye.
alıp başımın üstüne koydum bu harika dizeleri ellerinizi öpüp başıma koyduğum gibi , bir hayat tecrübesinin dört satıra sığan destanı gibiydi dizeler ...eksik olmayın kıymetli büyüğüm
Ak üzümün sırrı da Allah u Teala´da… için istemediğin kadar sıkkın olsun, her şey çaresiz görünüyor olsun sana, geç Allah´ın huzuruna… sonunda da biraz Yaradan´ına seslen, bütün o kara bulutlar dağılıyor… içini tarifi mümkün olmayan bir huzur kaplıyor… her şeyden geçiyor Ak´a yöneliyorsun… ve samimi olduğunda o gizli El tarafından korunduğunu o kadar bariz görüyorsun ki yaşamında… işte önemli olan da hep O´nu görebilmek , her olayda O´nu sezebilmek, o zaman ne "kara" kalıyor ortada ne de "kötülük"… yüreğinize sağlık hocam. Her şeyin bir zamanı var gerçekten de….
Rabbim razı olsun sizden inşallah….