(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAR GELİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAR GELİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl bir yok olma.uzaklaşma halidir. her duvar gözlerine esrarengiz şekillerle gelirken aynaya her baktığında ezberlenmiş mimiklerinden dokunuyorsan yüzüne ellerinin uzandığı her yer sana yabancı bir iklim ayağının değidiği her karış aynı mevsim
sığamıyorsan kaybolmadan bulutları arala düşün ki bir gökyüzü senin mas mavi kocaman belki gün gelir de yıldılarından bir avuç bize de verirsin şair
dar geliyor bedenim evler dar geliyor binalar dar yeryüzüne sığdıramıyorum kendimi sığmıyorum gökyüzüne
günler dar geceler dar dar geliyor ömrüm
hüzünle bakan bir çift göz içinde kaybolup gidiyorum **************************** çünkü geceye ve güne sadece karanlık ve ışık olarak bakmayan bir şair yüreği vaR SORAN SORGULAYAN ve kendi içinde her sabah biraz daha büyüyen... nasıl dar gelmez gün geceler nasıl dar gelmez insan olmak şair olmak ve her şeyin sesi olmak öyle zor ki dar gelir şairim... gerçekten çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık... sevgi ve saygı ile...
Yürüyorum hasretin acının üstüne Sığmıyorum dünyaya dar geliyor Geceler mi uzadı bu karanlık ne Gönlümün bayramları, şenliği söndü *** sen kaybolma dedecim... başkalarına benzeme sakın... hep böyle kal... hep cana yakın....
... an gelir darasını alırsın içinin kaç gramdır ki ruh sığmazsın sığamazsın diline söyledikçe küçülür aslında hasret dokundukça küçülmez aşk sıkışıp kalır heceler yanyana kes en anlamsız yerinden ekle bana ek uçsuz bucaksız maviyi içinin gidebildiği yere kadar ek şu dar-ı dünya da sana huzur gerek aşk gerek sonra ölmek gerek...
...birbirimize dar/gın olmayalım da varsın hayat dar olsun bilge sel...