(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elinize, kaleminize, yüreğinize sağlık gardaş. ah bu babaların erken gidişi belimizi büküyor. Bende babam rahmetliyi askerdeyken kaybettim. ancak 3 gün sonra haber edildi. Ben köye geldiğimde babam rahmetli 3 gün önce defnedilmiş.Mardine selamlar. aşıkturhani
babasının ardından ağlayarak koşan. küçük bir çocuk geldi gözlerimin önüne..koştuğunda yakaladığında dirilecek ve bir daha gitmeyecek..gibi çabalayan, minicik yüreğinde fırtınalar kopan..acımasız dünyaya teslim..başınız soğolsun..
babasının ardından ağlayarak koşan. küçük bir çocuk geldi gözlerimin önüne..koştuğunda yakaladığında dirilecek ve bir daha gitmeyecek..gibi çabalayan, minicik yüreğinde fırtınalar kopan..acımasız dünyaya teslim..başınız soğolsun..
Babalar ölümü dengede tutar demişti çok sevdiğim bir adam ( H. B)
Şiir anne ve babadan söz ediyorsa zaten sanatın ve dahi edebiyatın ötelerinde bir yerdesiniz artık. Kaldı ki bu ebeveynin ölümüne dair bir şiirse o zaman sanatı ve edebiyatı en yakın çöplüğe atıp ağıtı ve acıyı paylaşmanın yollarını aramalsınız..
Babasının ellerinden söz eden şairin babamın ellerini ne çok sevdiğimi anımsatması ve dolayısıyle hayatın ellerine ulaştığımızı yeniden hatırlatması hem hüzüne hem de ne nednli büyüdüğümüze bir kapı açmaktadır.
" ve anladım ki hayatın elleri babamın ellerinden daha kocamandır " diyen bir şiiri doğrular nitelikte akan dizeler biraz boyun büküklüğü biraz isyanı da beraberinde sürüklemiş. Babayla ve babasız hayata karşı duruşların sergilendiği ve acının her dilde aynı şeyi ifade ettiğini de bize göstermeye çalışan şair hüznünden dolayı yaşadığı yutkunmaları yeterince şiirleştiremediğinin farkında ama şair biliyor ki söz konusu babaların ölümüyse ' dil fahişedir ve ne dense kifayetsiz kalır insan'
Uyy hawar yaboo!!! Şimdi Amed'in surlarına yaslasam suratımı..
Baba gücü, güveni temsil eder, erken gidişlerde bu güven kırılır.Bir yanı eksilir insanın. başka yönü çoğalır.Bazende senin gibi şiirler yazdırır, doymasanda baba kucağında şımarmasanda. Babanı anımsatan güzel yüreğine sevgiler gönderiyorum..
Kaderin cilvesindeki gidişlerin yanı sıra birde terk edilenleri düşününce insan ölüm ayrılıkların en güzeli diyebiliyor... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...