Yoksun aslında Bir yosun kokusunda gizlenmiş dudakların Suskunluğuna değen çığlıklarda büyütürken hayallerini Yoksun Adın bir sus hayatın yanık bir kitap sayfası...
Vazgeçmeyi sevmezdin sen. Tüm vazgeçişleri cebine doldurduğun o günden beri Şimdi yıkık evlerin bulunduğu O izbe sokakta görüyorum seni Hava da yağmur Ellerin ceplerinde Saçların ıslak
Korkularını bıraktığın o sokak lambasının altına gidiyor ayakların Gitme diyorum Çığlıklara karışan yağmur oluyor sesim Yağmurdan korkuyorum Sen duymuyorsun...
Kitapları buluyorsun harabe kentin Son harabe evinden Yağmura veriyorsun hepsini Ağlayışın dudaklarına bulaşıyor. Ağlıyorsun kitaplar ıslanıyor Ağlıyorsun Yağmur gözlerine damlıyor...
Uzaktan izliyorum seni Gölgenin yanından Konuşuyorsun Harfler dökülüyor dudaklarından Anlamıyorum...
"Aslında yoksun sen" Ardımda birileri... "Aslında yoksun sen" Sesi çok yakın... "Aslında yoksun sen" Gölgem ellerinde büyürken dudaklarım "sus" Oyunlarımız yağmur Oyunlarımız ıslak. Şimdi büyürken hayaller bir toprağın ıslaklığında Yoksun Adın bir "sus" hayatın ,yanık bir kitap sayfası...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.