Sanrılarım... Varoluşuna gizlenmiş bir tutam toprakla başladı Uzakların, senden çok uzak nefesini verirken bana Gidişine ağlamadım Sadece susmayı öğrendi dudaklarım...
Başumda melodileri kırık bir şarkı ile uyandım sabahlara Yıkılmış bir ruhu Dağınık eşyalarla örtüm çoğu zaman herşeyi öğrendim Acıların adı hiç silinmemek üzere Kazındı hayatıma Evet herşeyi öğrendim Sıradanlığın içinden gelen O adı hep biryerlerden tanıdığım Yalnızlığı bile...
Şimdi o kırık melodilerin Üzerine iliştirdiğin harfleri okuyorum bir bir YALNIZLIK Yalnızlık acı diyor bir akordion sesi Bir keman ağlıyor Bir notada adının harfleri...
Bana yalnızlığı veriyorsun ellerinde kırmızıgüller Yaşamalısın, en derinine saklamalısın sancılarını diyor, Melodilere karışmış sesin. Uzaklarında görünen belli belirsiz siluetimde Anlamayışının titrek sancısını duyuyor bedenim Ve susmalar...
İnanmayışlarım, sanrılarım ve sen Yine aynı içakisi... Bana herşeyi öğreten adam Hece hece tenime işlemişken yalnızlığın adını Bırak yaşadıklarım kırmızıgüllerde kalsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA YALNIZLIĞI ÖĞRETME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA YALNIZLIĞI ÖĞRETME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
burda bir dost mu gördüm ben? kaç zaman oldu sırra kadem basalı.... geldiğim günlerin en iyi dostu hoş gerlmişsiniz.. sevgiler saygılar... bir sevinç fırtınasında yorum yazmak ne mümkün... başka zmana dost...
Şimdi o kırık melodilerin Üzerine iliştirdiğin harfleri okuyorum bir bir YALNIZLIK Yalnızlık acı diyor bir akordion sesi Bir keman ağlıyor Bir notada adının harfleri...
Bana yalnızlığı veriyorsun ellerinde kırmızı güller Yaşamalısın, en derinine saklamalısın sancılarını diyor, Melodilere karışmış sesin. Uzaklarında görünen belli belirsiz siluetimde Anlamayışının titrek sancısını duyuyor bedenim Ve susmalar
Şiirlerinizi beyenerek okuyorum. Gerçekten de büyük duygularla yazılmış şiirler. Tekrar tebrik ederim.
Saygılarımla;