(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<>> şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
<<>> şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım deyip sitem etsem Gel diyecek kimim var ki Başım alıp çekip gitsem Kal diyecek kimim var ki... buruk özlşemlerin tatlı sitemle örüldüğü dizeler güzeldi.. yüreği vede kalemi kutluyorum..
Canım deyip sitem etsem Gel diyecek kimim var ki Başım alıp çekip gitsem Kal diyecek kimim var ki...
hüzünlü ve çok güzel bir şiir... Yanızlık duygularının hüzünleri dolmuş mısralara... Çoğu zaman da kalabalıklar içinde bile yalnızlıklara boğuluruz... Çok güzel şiirdi değerli hemşehrim, Yürekten kutlarım, selamlar, saygılar...
Canım deyip sitem etsem Gel diyecek kimim var ki Başım alıp çekip gitsem Kal diyecek kimim var ki...
Gül bahçede bülbül seste Vakit geldi son nefeste Gönül bağlı bir kafeste Sal diyecek kimim var ki...
Heder oldu gençlik çağım Sırça yürek,darmadağın Tunçtan olsa,erir yağım Hal diyecek kimim var ki...
Coşar gönül eder akın Dertli sazım tele dokun Dilsiz kalbe vurdu okun Lâl diyecek kimim var ki...
Sensiz varım amma hiçim Didem ağlar yanar içim Fidan iken soldum niçin? Dal diyecek kimim var ki...
Çiçek isen dala yakış Arı olup öze akış peteğime nakış nakış bal diyecek kimim var ki
Saklımdasın canım benim Merhametin yokmu senin? Kül rengine döndü tenim Al diyecek kimim var ki...
Hayat geldi geçti böyle Ne götürdü,kimler söyle Şakı,bülbül figan eyle Yol diyecek kimim var ki...
Fatma bacı şiirlerin güzeldi ama bu şiirin çok güzel hiç atacak kelimesi yok her cümlesi bir mana yüklü şiir olarak çok okkalı ağırlıklı şiir gibi şiir kısacası sekiz heceli şiir şiirlerin özüdür aslında yazıldığı zaman çok hoş olmuş tekrar tekrar okudum diline yüreğine sağlık kalemin daim olsun
Her gün yeni dert eklemek Ne zormuş yâri beklemek Akşam kuru soğan ekmek Böl diyecek kimim var ki ?
Gönlüm ta ezelden hazan Yüreğim bir kaynar kazan Cenazeme selâ ezan Kıl diyecek kimim var ki ?
Böyle geldim giderim oy Derdim kimlere derim oy Bitmek bilmez kederim oy Gül diyecek kimi var ki? .....................................çok dertlisin be ;ya okuyunca şiirini benim derdim seninkini geçti mi ne?!Kutlarım, selam saygım ve sevgimle...
Şaban Aktaş tarafından 11/5/2008 5:52:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Canım deyip sitem etsem Gel diyecek kimim var ki Başım alıp çekip gitsem Kal diyecek kimim var ki... Yanılızlık ve çaresizlik ancak bu kadar güzel işlenir.İnsanların maddi olarak çok şeyleri olmasına karşılık,hüzün ve yanlızlık sanki bütün bedenimizi sarmış,güvensizlik ve sevgi ruhumuzu öyle kaplamışki,mutsuzluk tablolarından başka birşeyler çizemez olmuşuz. İnsanın sadece istediği güven ve sevgi,değerini bilmek............
Oysa dünyada başka bir yaralı kardelen yok.O tekdir ve çok değerlidir. Hele böyle yanlızlığı nakış nakış işleyen güzel bir yüreğide varsa.
ağlatma beni ablam, can ablam... ne dokundu o güzel, o sımsıcak yüreğine de böyle bir şiir akıttı yüreğin... bizden de gözyaşı... dert paylaşıldıkça diner ya paylaştınız bizlerle... yanmış yürek, susamış.... ellerim sana uzanmış, her zaman yayında bu kardeşin can ablam... mesafe uzak değil, şu an en yakınındayım, gönlüm bağlı sana be can ablam.SENİ ÇOKKK SEVİYORUM... RABBİM yardımcın olsun her daim. ne sıkıntı ne dert uğramasın durağına... yüreğine sağlık ablam..