Bükül ey beden, Yüreğinde bin minnetle. Varlığını yoklukla mı bütünleştirmek ki emelin, Dilin dua içinde. Gülün misk -i amber kokusuna mı hasretsin ? Gitmek için daha çok ateşlerde yanacaksın Ki ... Nar olunca yola koyulacaksın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ezel sırlarını ne sen bilirsin ne ben bu gizemli şifreyi ne sen çözersin ne ben önündedir perdenin ne desek senden ve benden çünkü düşünce perde ne sen kalırsın ne ben..."
Bükül ey beden, Yüreğinde bin minnetle. Varlığını yoklukla mı bütünleştirmek ki emelin, Dilin dua içinde. Gülün misk -i amber kokusuna mı hasretsin ? Gitmek için daha çok ateşlerde yanacaksın Ki nar olunca yola koyulacaksın.
TDK Yazım Klavuzu diyor ki: UYARI Üç nokta yerine iki veya daha çok nokta kullanılmaz.
Haklısınız, gözümden kaçmış. Şiirlerin sonuna nokta gelir, çünkü cümle bitiyor. Sadece halk şiirlerinde eskiden beri noktalama kullanılmamış. Ben hatalarımı düzelttim. Sizin hataları da düzelteyim, -hoşgörünüze sığınarak- elim değmişken.Şiir tadında kalınız.
2/28/2007 10:52:18 PM Güzel bir şiirdi, fakat Türk dilinde
bu işaret ".." var mıydı, merak ettim. Şiirlerin sonuna "." işareti niye gelir, hala anlayabilmiş de değilim.
hocam siz bir şiir cambazısınız..valahi şu fon resminin şiirle uyumuna bir bakın dostlar....gül, dile gelip sevgi diliyle konuşmuş adeta...yürekten kutlarım güzel şiirinizi sn.hocam..saygılarımla...
bu gizemli şifreyi ne sen çözersin ne ben
önündedir perdenin ne desek senden ve benden
çünkü düşünce perde ne sen kalırsın ne ben..."
Yürek imzanıza sağlık...
Erdemle kalın...