Şiir çirkefliğe, açık bir dille, ahlak ölçütlerinde, yazım kuralları içindeki bi atıfta bulunma biçimidir. Okurların Dikkatine!!!
Sperm dolu yaşamlardan aldım seni. Namusun elimde ne yapmalı bununla? Güzelliğimi ve sevgimi mi sunmalı?
Yok yok seni bana bağlamalı. Seni gerçeğe uydurmalı, Sonra yaşama düzdürmeli, Ne de olsa senin namus ellerde.
Üç kağıda satılıp alınırmış. Bu kadar ucuz mudur, insan? Bi kaç tane itin ağzında olan mıdır Namus? Bel altı bel üstü… Savaş sürerken. Yaşama sunulurken et parçacıkları mı denmeli?
Durun insan ucuzladı, Ama kirlilik pahalanmalı, Çirkeflikten çıkmalı, gerçek olmalı, Yürekten kirlenmeli insan, düşünceden…
İki nezaket güzeli destek arasından değil. İnsan Yürekten kirlenmeli, insan, düşünceden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynadan bin, çık yola beyne/ahlaksal tüzüğe; Önyargı, bin ömürlük izne; yollansın çürüğe, Diye, iç çekiyorum, hep ve pek istiyorum! Önyargı, Ahlak, Beyin… sayıklıyorum! “Önyargılara gebe yaşamlara, Sancılıdır dölünde muhakkak… Örümcek ağlarına tutu, tutsak, Apışarasında kilitlenen ahlak!”
Yüreğine sağlık Mehmet, evet kirlenirse insan yukarıdan kirlenmeli, alttaki iş kazaları/kirlenme biçki-dikişle giderilebilir, ama yukarıdaki kirlenme öyle kolayca temizlenemiyor!!! Çok manidar bir şiirdi. (Tek itirazımı sana söylemiştim!) Bir sanatçıya da çok yakıştı, doğrusu. Yüreğinden öptüm Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
--ne bileyim bana yalancı bir sonbaharı anımsattı yada bak bir yorum daha kazandın belki..kimbilir ileride sperm bankası açarsın--
Kardeş, ben sipariş yazarı değilim, döneme kucağa başa gelmem, yorum için şiir yazmam. Kayra Doa sana diğer şiirlerimi okuyup son şiirime kadar gelmeni tavsiye ederim. Ben bir tiyatro yönetmeniyim. Ben eğer bu kadar basit işlerin peşine düşersem,bir grupla çalışamam demektir.
düşünce kirliliğidir aslında gerçek kirlilik. ve tehlikeli olan. beden kirliliği de sınıfa göre değişiebiliyor. ne yapsa varlıklı çoğu zaman doğru bellenir ayıplanmaz yosulun yerildiği davranışlardan övülür sırtı bile sıvazlanır her zaman. ellerine sağlık gerçekler acıdır.kalemin kırılmasın
çok iyi anladım sevgili kardeşim namusun ve edebin kapsamı o kadar daraltıldı ki kimse kirliliğin düşüncede ve yürekte olduğunu düşünmüyor bile bugünlerde çok kişi don üzerinde veya gömlek üzerinde vişne lekesi arıyor kirlilik deyince kutlarım candan
Önyargı, bin ömürlük izne; yollansın çürüğe,
Diye, iç çekiyorum, hep ve pek istiyorum!
Önyargı, Ahlak, Beyin… sayıklıyorum!
“Önyargılara gebe yaşamlara,
Sancılıdır dölünde muhakkak…
Örümcek ağlarına tutu, tutsak,
Apışarasında kilitlenen ahlak!”
Yüreğine sağlık Mehmet, evet kirlenirse insan
yukarıdan kirlenmeli, alttaki iş kazaları/kirlenme biçki-dikişle giderilebilir,
ama yukarıdaki kirlenme öyle kolayca temizlenemiyor!!!
Çok manidar bir şiirdi. (Tek itirazımı sana söylemiştim!) Bir sanatçıya da çok yakıştı, doğrusu.
Yüreğinden öptüm Dostum.
Dostçakal.
Müjdat Eraslan.