(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Donuk Ve Yaşayan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Donuk Ve Yaşayan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk… neşeli bir Haziran Aşk… hüzünlü bir Eylül Aşk… yüreğe saplanan hançer Aşk… kan damlatan bir gül Aşk… gökkuşağı gibi rengarenk Aşk… bir armoni, tatlı bir ahenk Aşk… canın cananı bulması Aşk… kanın damarda donması Aşk… gülün açmadan solması
Sahi nedir aşktan murat? Söyle Sevda Ecesi.. Sular dalgalanır da Durulur mu ? Söyle… Her bahar, Yeni bir dünya kurulur mu ? Ateş pervaneyi Sevdiğinden mi yakar? Ve her karanlık gece Bir sabaha mı çıkar ? Vuslat mıdır Hasreti doğuran ? Yoksa Hasret mi Aşkı yoğuran ?
dur bir! durak bil zaman!! ne varsa dursun! telaş etmeyin yormayın devr-i alem etmiş de gelmişim bir bakışta yorgunum... olağan değil halim olan şey malum aşk...
Olan şeydi aşk ************************************* Söz olmaz, aşk varsa... Olan şey, aşktır zaten... Dil susar, yürek konuşur. Göz buluşur... Saygımla efendim. Tebriklerimle...
Ve bakmak ve görmek ve seyretmek
Ve aramak ve bulmak ve yaşamak seni
ve dokunmak ve sevmek yüzüne değen kirpiklerimin gölgesine sakladığım güzelliğini
ve koklamaktır baharı teninden bir sabah apansız aşkına uyandığımda..
Bu kadar varken sen ve bu kadar yokken ben
Bu kadar az ve çokken ben kendime..
Aşk! Olan Şeydi İşte..
Sn Tayanç..Sevgilerimle!..
Yalnızca Jale tarafından 11/18/2008 5:17:11 AM zamanında düzenlenmiştir.