Kadim gençliğim seher vakti gülen bulutlar Güneşe susamış yavru menekşe İçerimde büyüyen kızıl bulutlar Umutlar ile bezenmiş paslı kelepçe Karayel ile tozlanan tozlandıkça yok olan Acıların mabedi mabed dolu gözler Gözler içinde közler ve sözlerle unutulmuş yerler Siyah gözlerindi ilk kaybolan ve sonra Ah susam kokulu ellerin Ve gizlice ağlayan gözlerin Hep sevdim ikindi güneşlerini Sevdim temmuz vakti beni terk edişlerini Ellerimde pembe pamuk şekerleri Ve dilenci kadın ve selpak satan bebekler Ve sensiz ve sessiz şehir çığlıkları Ve özgürlüğe selam veren kelebekler Ve beklenmedik gidişin ve çaresizliğim Ve sen sen diye haykıran dillerim Bir akşam sefası eridi yüreğimde En acı şarkıları en acı ezgileri söyledi Zavallı güller ve güle aşık bülbüller Yağmur zamanı biraz serin rüzgar Ve hasat zamanı tomurcuklar Ve kanayan tohumlar ve ayrılık ve karanlık Aynalara küsmüş suratlar suratlara küsmüş aynalar Ağlayan bir adam bıraktın ardında Bitmek bilmeyen çağırışlar ve umutlar Kalbini bir gayeye satmış vücutlar Ve kendini bilmeyen ama tapılan putlar Her şey herkes hüzünlü Herkes her şey gibi ölümlü Ve sorular ve anılar düğümlü Gittin ve gidişin ölüm getirdi Gidişin kanattı her şeyi Yakıcı güneş ve ağlayan ay Üşütmeyen yalnızca ürperten rüzgar Ve en acı liman Limansız kalkan sandallar Sensiz kaldı sessiz kaldı yarınlar Şimdi ne yapsam bilmiyorum Yorumsuz kaldı tablolar Ve en acı zamanlar Ve en kalıcı sorunlar Nefesler nefeslerle düğümlü oyunlar Oyunlar bile ağladı onlar bile kanadı Şimdi gelsen gelsen acaba gülümser mi resimler Ve çözülür mü karanlık düğümler Vale ve karo mu olur kartlar Yoksa maça mı yoksa sinek mi olur fallar Bir denesen gelmeyi bir kez hayal etsen Ve susmasan sessizliğin çok acı Yağmur sonrası huzuru bulsam Üşümesem çıplakken bile Islansam iliklerime kadar Kirpiklerimden yere damlalar damlamasa Hep orada kalsa ve gözyaşlarım kanamasa Aramasan ben vurduğunda kör kurşunlar Şunları bunları dert etmesem Eseflenmesem durup dururken Terminallerde eriyen bir adam olmasam Limanlarda bekleyen Ve duraklarda kaybolan Hava limanlarından her uçak inmese Ve sen olmasan her uçaktan inen Ellerimde biletler hiç kalmasa Keşke biletler hiç olmasa Ve ben yalnız masamda Yalnız karanlığımda olmasam Keşke hep ışık olsa Keşke hep yarın bugün olsa Ve geçmiş hiç yaşanmasa Keşke hep yemin etsek Ve yeminlerimizi tek gerçek bilsek Sen ve ben olsak ve bulutlarda buluşsak Yıldızlardan bir saray kursak Ve keşke hiç ölüm olmasa Hep birlikte olsak Ve hep göklerde olsak..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çelişki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çelişki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.