Uzağına düştüğüm Yaşanmışlıkların Küf kokusu Gözlerini boyayan Pis ama çekici Uyandığın sabahlara elinde kalanlar gibi Ve alan gözlerini Her kadından bulaşan kan Sadece sana kanmazlar Benim de kanadığım kadınlar var!
Tutunduğum sırların anlamsızlığı Beni herkese anlamlı kılan Ve senin hırsın Diğerlerine benzetmek kendimi Ve kendini özel kılmak Sadece sana özel olmazlar Benim de özel sandığım adamlar var!
Gözlerimin feri sönmemiş Sesleniyorsa da sana Aldırma Öldürmüşümdür belki kendimi Yeni bir suysa diriltecek beni Kanmam Mum yapışkanı saçlarım Pervanelerle savrulmuşluğum var!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kadınlar ve adamlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kadınlar ve adamlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerimin feri sönmemiş Sesleniyorsa da sana Aldırma Öldürmüşümdür belki kendimi Yeni bir suysa diriltecek beni Kanmam Mum yapışkanı saçlarım Pervanelerle savrulmuşluğum var!
Kadınlar ve adamlar,
Beklilerle ölmüşüzdür belki de,
Yada yaşıyoruzdur bir yerlerde, kimsenin bilmediği, göremediği..