(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL VE BÜLBÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL VE BÜLBÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
klasik edebiyatın bu gül ü bülbül mazmunu hep biz amatör şairlerin ve de ustalarımızın tipik malzemesi olmuştur... gül fidanının dibi bülbülün vatanıdır... aşığın vatanı da sevdiğinin ayaklarının dibidir... çok güzeldi... gül ve bülbül olur da hele bir de işin içine gönül girer de o şiir kötü mü olur? sevgilerrr...
ilk defa bülbül ve gülün birlikte mutabık olmalarına sevindim.. ya bülbül figan eder yada,gülll tebrikler efendim.. hüzünsüz bir şiir okudum. saygımla...
Gül ve bülbül Bülbül ve gül Ben ve gönül Mutabıkız... ---------------------- Bülbül aşıktır güle Mor,menekşe,sümbüle Ben aşığım vatana Uğrunda kanım döküle!...............M.Sıddık SOLMAZ.......
gül fidanının dibi bülbülün vatanıdır...
aşığın vatanı da sevdiğinin ayaklarının dibidir...
çok güzeldi...
gül ve bülbül olur da hele bir de işin içine gönül girer de o şiir kötü mü olur?
sevgilerrr...