(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FERMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FERMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakındır hazan yar, tene harman düşer Derdine bimarın sesin, derman düşer Nihayetine ereriz de ömrün Gün olur elbet cana ferman düşer…
Hocam ömrün nihayetine erenler arasında en çok üzüldüğüm ve yazmaktan aciz olduğum günlerdeyim.Candostumu arkadaşımı kaybedeli yazamıyorumda hala yastayım.Ölüm işte gerisi boş...Anlamı büyük bir dörtlük olmuş yürekten teşekkürler ediyorum.Saygılarımla efendim...
Eğer "can dost, arkadaş" tan kasıt Kemal Çapraz ise -ki öyle olduğunu düşünüyorum- , evet.. canımızdı. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennettir inşallah. Emeği yerde kalmayacak inanıyorum. Saygı ve sevgilerimle...
Önce başınız sağolsun ve arkadaşınıza Allah rahmet eylesin diyorum. Mekanı cennet olsun. Nazik yorumunuz için teşekkür ediyorum. Saygı ve sevgilerimle...
Yakındır hazan yar, tene harman düşer Derdine bimarın sesin, derman düşer Nihayetine ereriz de ömrün Gün olur elbet cana ferman düşer… ******* AZ SÖZ DERİN MANA... KUTLADIM SAYGIMLA..
29 EKİM CUMHURİYET Bayramınızı en içten dileklerim ile kutluyor, ülkeme ve tüm dünyaya CUMHURİYETİN 85. yılında, daha çok özgürlük, daha çok barış ve daha çok kardeşliğin gelmesini temenni ediyorum..
Yolumuz ATATÜRK devrimleri, İlkemiz ATATÜRK ilkeleri, yaşam biçimimiz CUMHURİYET hiç bir güç bizi bu yolumuzdan çeviremeyecek.
sayfaya şiir düşmüş...kutlarım değerli şair...
sevgim saygım selamlarımla..