Hırsızlık tek taraf değil be Ozan, Zengini aç gördüm, fakiri saçan, Lâyık olduğunca, Şük`reyle- kazan, Nice donanları, cefâda gördüm... Aç-açık kaybeden, sefâda gördüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HIRSIZLIK, TEK TARAF DEĞİL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HIRSIZLIK, TEK TARAF DEĞİL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mübârek Ramazan Ayı boyunca yirmidokuz gün ard-arda eklediğim; Ramazan Mânileri serisi ile Siz Değerli Ustalarım ve Okuyucularımı yorduğumu düşünerek bir süre ara verdim.
Yayınlanmayı bekleyen eserler bilgisayarımda kayıtlı ve yayına hazır durumdadır. İlginiz için Size teşekkür ederim, Efendim... Sağolun.
Hırsızlık tek taraf değil be Ozan, Zengini aç gördüm, fakiri saçan, Lâyık olduğunca, Şük`reyle- kazan, Nice donanları, sefâda gördüm... Aç-açık kaybeden, sefâda gördüm.
Kutluyorum güzel dizelerinizi. Saygı ve selamlarımla.
Uzatmayın vuslat,arasını.Şiirlerinizde mahrum ediyorsunuz haberiniz ola.
Yazan yüreğine sağlık.
Trabzon'a ve gönlüne Selam ve sevgiler...