sevdasını mezarlığa taşımış güzel bir insanın öyküsü ZAYIF BÜNYELİ CILIZ BİR ADAM....AMELIYAT MASASINDAN KALKMA İHTİMALİ ZOR BUNA RAĞMEN GÖZÜNÜ KIRPMADAN BÖBREKLERİNİ VERECEK KADAR YÜREKLİ.ANCAK TANRININ BU ZAMANSIZ ŞAKASINI UNUTACAK KADARDA SAF VE TANRISINA İTAATKAR BİR GÜZEL İNSANIN İNANILMAZ MÜCADELESİNE RAĞMEN.ANİ BİR TRAFİK KAZASINDA KAYBETTİĞİ SEVDA SINA SAYGIYLA İTAAF EDİLMİŞTİR //sevecendost//
minik. minnacık bir adam dev kocaman bir yürek saf pırıl.pırıl bir kadın ve...cürümekte bir böbrek ararata küsmüş kar direnişi kırılmış grevci gibi erimekte günbegün... ayaklandı minik dev yırttı kareli gömleğini ve...dur dedi ölümün soğuk yüzüne seslendi azgın yüzlü cerraha al dedi.al parcala sinemi nasıl alacaksan al dedi haydi sevdama naklet böbreklerimi... parcalandı narkoz yemiş bedeni kanalize oldu bir aşkın odağına minik adam uyandı uykusundan bir parcası sevdasında can gözleri yoruldu ağlamaktan dal bulmuş sarmaşık gibi sarıldı her yanından erişilmez bir dev oldu yüreği... kor olmuş bedenınde anka sevinci düşlerinde çiçekli patikalar asla yalnız yürümeme sevinci dört ayaklı bir bedenin telaşı can kulağında cerrah muştusu ve.. gözbebeklerinde vurulmuş ölüm korkusu ayaklandı minik dev yürekli. inatcı.isyansı... menzile yakındı vuslat. kabarmaktaydı sevdası gözlerinde sert bakışlı bir cerrahın şeker renkli.tebessümlü edası ağlamakta minik dev. kollarında dünyası işte hayaaaattt... diye haykırırken mınık dev bitmedi tanrının ölüm şakası... bir yol üstü kasabası. gül yüzlü cocukların silinmemiş dudak izleri ellerinde avuç içlerinde bayram kınası dedim ya... bitmiyor tanrının ölüm şakası kelepçeli ellerinden firar etti ansızın minik devin küllerinden yarattığı anka’sı yer yoktu manşetlerde minik. minnacık bir punto orta sayfada göçüp gitti minik dev’ in sevdası tutanaklara düşen ölüm nedeni elim bir trafik kazası uçup gitti yıldızlar ülkesine mini devin sevdası birkaç anı bırakarak geriye kareli gömlek.virane böbrek. ve... her gün arşınlanan mermerden mezar taşı minik dev adama kalan AŞK’ın mirası...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAKAYDI ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAKAYDI ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.