(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sıddîkiyye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sıddîkiyye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kafile sessizce, sefere çıkıyorlar, Nurdan bir ırmak gibi, durmadan akıyorlar.
Nefisten kaleleri, vehimden kuleleri, Hepsini birer birer, öylece yıkıyorlar.
Örtü altında kalbe, uzanmış da elleri, Nakış nakış Allah’ın zikrini dokuyorlar.
O’ndan başka ne varsa, bütün boş hayalleri, Masivayı ateşsiz büsbütün yakıyorlar.
Gezerek yüceleri, o katbekat gökleri, Yıldızları bir nişan misâli takıyorlar.
Sanki bir ölü gibi, kapanmış da gözleri, Ölümsüz ruhlarıyla, hep O’na bakıyorlar.
Bir kafile sedâsız, sefere çıkıyorlar, Nurdan bir ırmak gibi, durmadan akıyorlar. ************SESSİZ SEDASIZ YA SIRLARLA DOLU SIRLARA ERMENİZ DİLEKLERİMLE SELAMLAR
Anadolu’muzun on binlerce yıldan bugüne taşınan kültürü ozan sazında türkülerde ağıtlarda bozlaklarda ... ses oldu söz oldu. Bu kültürü günümüze taşıyan ozanlara şairlere kültürünü yaşatan ona sahip çıkan dostumuza kardeşimize selam olsun. Şiirinizi bu anlamda güzel buldum.
kutlarım dost