(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım efendım sız var oldukca içinizde yasayacak yıne bır sen vardır ve var olacak yazdıgın guzel dızeler ve anlam dolu burcu kokan sıırlerınız yokken biz solan cıcekler gıbı boynu bukuk ve oksuz kalacagız yuregınıze saglık a e o
SAYFANIZDA BUGÜN MİSAFİR OLDUĞUM İÇİN ÇOK MUTLUYUM..BU GÜZEL DİZELERİNİZİ KAÇIRSAYDIM ÜZÜLÜRDÜM.YARINA UMUTLA BAK...ANLADIĞIM KADARIYLA DAHA YOLUN BAŞINDASIN....BUKADAR GÜZEL YÜREĞİ OLAN BİR KALEMİN ÖNÜNE DAHA NE MELEKLER ÇIKAR...AŞKIN GÖZÜ KÖRDÜR DERLER...BELKİDE ALLAH'IN SEVGİLİ KULUSUNDUR...GÜZEL GÜNLERDE KALEMİNLE DEĞER BİLENLERLE.OLMAN DİLEĞİYLE...SEVGİYLE...
Nereye gaggoş(inşallah doğru yazmışımdır) bırakıp gidecek kadarmı sevdiniz onu o zaman arkasından konuşmayacak kadar delikanlılıkla gururunuzla uğurladınız ama bırakıp gitmek neden gerekli bilmem.bence gitmemelisin,senin olması için çabaladın ardından ağlama yinede toz kondurma kardeşimize onada sanada mutluluklar.........selametle.
Kübra ne yaptın yaktın kardeşimizi sanada mutluluklar.
lazuşağı tarafından 10/18/2008 9:29:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aylarca şiir yazdım uğruna, anlatmak istedim aşkımı.Dün de konuştum yüzyüze ama hayır cevabı geldi.Hem de kesin bir ifadeyle.Açık kapı bıraksaydı ısrarcı olacaktım ama buraya kadarmış.
Yazdığım şiirlerde değerli yorumlarını esirgemeyen tüm gönül dostlarına ayrı ayrı teşekkürü bir borç bilirim. Artık aranızda olmayacağım ama sizin güzel şiirlerinizi okumak için gireceğim bu siteye. Sizleri tanımak güzeldi.Allah'a emanet olunuz. Selam ve saygılarımla...
semai7 tarafından 10/18/2008 5:08:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
semai7 tarafından 10/18/2008 5:11:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
seni çok sevdiğimi anlayamadın belki de ben anlatamadım kendimi...
yazdın hep mısra mısra konuşmayı denemedin belki de o seni anlamadığından değil sen aşkını anlatamadın Kübra'na belki hata sendedir dost kalem...
hergün köşe başında seni bekleyen gözlerim her an senin için atan bu kalbim senin için yazdığım şiirlerim anlatamamış sana olan aşkımı...
yazmak güzel ama insan duymak ta ister sevildiğini, buda bir ihtiyaçtır sonuçta insan sadece bakışlardan anlamak istemiyor duymak ve bunu bu şekilde hissetmek istiyor
neydi korktuğun neydi çekindiğin az değil ki senin için çektiğim unut diyorsun bana unut ! sendin sevdiğim sendin beklediğim.
aşk hep cefa çektirir ama karşılıklıysa işte ondan ala sefa da olmaz inan kolay değildir aşk her nekadar günümüzde basite düşürdülerse de ben aşkın insan karşısına ömürde ya bir kez ya da iki kez çıkacagına inandım hep, o yüzden cefa da verse çile de verse değiyor inan ki sakla kalbinde aşkını belki dönecektir bir gün sana
bir damla mutluluktu senden tek istediğim ne olurdu sevseydin ne olurdu gelseydin Kübra dedim Kübra diye yazdım hep şimdi öksüz kalacak sana yazdığım şiirlerim...
gönül herzaman seveni bulamıyor malesef biri seviyor biri izliyor zaten her seven karşılık bulsaydı aşk deyince aklımıza acı da gelmezdi değil mi? sen yaz varsın o uzaktan okusun kimbilir belki kıymetini gün olur anlar.
artık ne aşkım var sana ne de yazacak şiirlerim sana tek bir sözüm var gülüm seni sevdiğim için özür dilerim.
artık sana aşkım yok deme kolay aşk olsaydı bu kadar şiir yazamazdın inan sağlık olsun diyeceksin ve umudunu hiç yitirmeyeceksin ben öyleyim mesela sevdim mi adam gibi severim ve o bana geri dönmesede ona ait kalbimi başkasına emanet etmem varsın cefa da ondan gelsin
yazdıgın guzel dızeler ve anlam dolu burcu kokan sıırlerınız yokken biz solan cıcekler gıbı boynu bukuk ve oksuz kalacagız yuregınıze saglık a e o