o kadar şizofren iç sesli kadındın ki düşün bir cehennem aydınlığında yaktı geçmişi ön sevişme sözlerinde yudumlarken geleceği kırk yıllık gövdem bükülürdü ellerine
yılların kalıpsız bir bedende bol geldiği aşk’ı daraltmakla meşgul feryatların makasladı kestikçe etimden yamadın yüzüne sevseydin eğer ölü kedi yalnızlığımı
ben iyi şeyler olurdum
/gözlerin gibi/
uçsuz söğütlerin gölgesinde bucaksız terk edişler güneşi doğardı sokak lambalarının ölümü aydınlattığı yemin billah dudakların öptükçe açardı çiçeğini vahiy aldığım lanetine sıkı tutundum
koşarken gecenin böğrüne senden düşebilirim diye intihar yeşili sarmaşık sardıkça ruhumu karanlığa o kara vicdanlı bakışların yakardı tüm ormanı yaksaydın eğer kalbinde
ben iyi şeyler olurdum
/gövden gibi/
her tarafta tuzakların pusuda sanırsın ki kanayacak dizlerim sadece acıyacak yaşlanmış bir izsin şimdi takip çizgimden geçen ihanetin gecede gölgem sararmış eylül muhbirleri ekimle işbirliği içinde onlar yanlış yanlış diye bağırdıkça ışığı gördüm yolun sonunda yanlışsan eğer sıfatsız mavilikte
ben iyi şeyler olurdum /sen gibi/
alicengizoyunu (…bu kadar iyi şey varken, sen en kötü olanı seçtin…hayatımı…ki sen hep kötüleri seversin, bilirim…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şizofren iç sesli kadın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şizofren iç sesli kadın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin sayfanıza geliyorum, gidiyorum, dolaşıyorum tekrar okuyorum.. Başka sayfalarınıza dalıyorum.. Anlamlar içinde, yesyeni anlamlar kazanıyorum: "Hadi, kaçırmadan yazayım bir kenara" diyerek, yeni doğan ilhamlara "sevk oluyor" buluyorum kendimi.. Kendimi unuttuğum gibi unutuyorum yazma sevdamdan.. Zaten hiçim ki.. Bende değilim.. Yorumdan kaçmıyorum.. Katiyyen. Yazdıklarınızın içeriğindeki yaşamsal zenginliktir anılarımı, yaşantımı ve bir çok yaşamsal kaynağımı ayyuka çıkaran lakin; kayboluyorum işte, ne yapayım? Gurme değilim ki; aldığım lezzeti anlatabileyim.. Her defasında, enteresan lezzet alıyorum sayfalarınızdan. Babamın, anneme yazdığı yemekleri özledim; dinlemek için ;) Bana; Onların, 48 yıl öncesi yazışmalarını hatırlatıyorsunuz aynı zamanda ve Onlara okuyorum: "Bu çocuk, fevkalade biri. Ünlenir" diyorlar, sizin için. "Ünü var, alicengizoyunu" diyorum, Özlemce...
.. özgür bırakmalı belki de..eğer bırakma cesaretini kendimde bulursam o da kendini bende bırakma cömertliğini göstere bilir.....tamam..göstermez..zaten o zaman şiir olmaz..
çok beğendim açıkcası. ve bundan sonra özel olarak takip edeceğim şiirlerinizi. bu size ilk yorumum çünkü sitede yeniyim. okurken tek hissetiğim yaşanmışlıklara dair olmasıydı kelimelerinizin. teşekkürler ve saygılar.
ben iyi şeyler olurdun.iyilikte kötülükte insanın kendi elindedir. şartlar ve insanlar onu süsler saadece. olsada olmasa da sevsede sevmesede siz içinizdeki iyiliği koruyun. böylelikle sonunda iyi mutlaka hakedene dönecektir. dizeleriniz insanı başka bir dünya ya taşıyor. tebrikler.
ah sevseydi eğer ne iyi şeyler olurduk ve ne iyi şeyler olurdu hayatta ki sevgisiliğimiz değil mi ki bizi böyle karanlık yapan ve dünyayı kötüye boğan ahh...
sevgi her kimde olursa olsun özgür bırakmalı sevilene sonuna kadar...
Sevgimle şair...biliyorum iyi şeyler olacak...çok iyi!
Kendimi unuttuğum gibi unutuyorum yazma sevdamdan.. Zaten hiçim ki.. Bende değilim..
Yorumdan kaçmıyorum.. Katiyyen.
Yazdıklarınızın içeriğindeki yaşamsal zenginliktir anılarımı, yaşantımı ve bir çok yaşamsal kaynağımı ayyuka çıkaran lakin; kayboluyorum işte, ne yapayım?
Gurme değilim ki; aldığım lezzeti anlatabileyim.. Her defasında, enteresan lezzet alıyorum sayfalarınızdan. Babamın, anneme yazdığı yemekleri özledim; dinlemek için ;) Bana; Onların, 48 yıl öncesi yazışmalarını hatırlatıyorsunuz aynı zamanda ve Onlara okuyorum: "Bu çocuk, fevkalade biri. Ünlenir" diyorlar, sizin için.
"Ünü var, alicengizoyunu" diyorum, Özlemce...