(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEĞER 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEĞER 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
er ya da geç yaptıklarımız karşımıza sıralanarak muamele şeklimizi belirleyecek... hoşnutluğa hoşnutluk.. sabıra ayrı bir mükafat, tövbeye ayrı... günah ayrı bir bükecek belimizi.. Rabbim doğru olanlardan, doğru yol üzere yüremeye çalışanlardan eylesin bizleri... Amin... Allah razı olsun efendim...
Her çarpan, çarpıldığıyla.. Her çarpan, çarpıldığıyla.. ..Her çarpan, çarpıldığıyla!…
Meğer tapılan, tapıldığıyla….
..Yılan, yıkıldığıyla..
Meğer, meğer, meğer….
kalır mı peki, ne dersin..
..yapılan, yapıldığıyla..
kalır mı acaba??..
yapılan yapıldığıyla yapılan yapıldığıyla.....
.............................. İnanıp iyi işler yapanlara gelince, Rableri onları rahmetine kabul eder. İşte apaçık kurtuluş budur. Ama inkar edenlere gelince onlara: Âyetlerim size okunmuş, siz de büyüklenip suçlu bir toplum olmuştunuz, değil mi? denilir. "Allah’ın vadi gerçektir, kıyamet gününde şüphe yoktur" dendiği zaman: Kıyametin ne olduğunu bilmiyoruz onun bir tahminden ibaret olduğunu sanıyoruz, (onun hakkında) kesin bir bilgi elde etmiş değiliz, demiştiniz. Yaptıklarının kötülükleri onlara görünmüş, alay edip durdukları şey onları kuşatmıştır. Denilir ki: Bu güne kavuşacağınızı unuttuğunuz gibi biz de bugün sizi unuturuz. Yeriniz ateştir, yardımcılarınız da yoktur! Bunun böyle olmasının sebebi şudur: Siz Allah’ın ayetlerini alaya aldınız, dünya hayatı sizi aldattı. Artık bugün ateşten çıkarılmayacaklardır ve onların (Allah’ı) hoşnut etmeleri de istenmeyecektir. (Casiye 30-35)
Elinize ve yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum, kaleminiz daim olsun,saygılarımla...
yapılan yapıldığıyla
yapılan yapıldığıyla.....
er ya da geç yaptıklarımız karşımıza sıralanarak muamele şeklimizi belirleyecek... hoşnutluğa hoşnutluk.. sabıra ayrı bir mükafat, tövbeye ayrı... günah ayrı bir bükecek belimizi.. Rabbim doğru olanlardan, doğru yol üzere yüremeye çalışanlardan eylesin bizleri... Amin... Allah razı olsun efendim...