(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İDDİA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İDDİA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ateş isteyene ateş ..toprak isteyene toprak ….taş isteyene taş!.. Herkes kavuşacak!..
......Allah razı olsun efendim. gerçekleri ne de güzel dile getirdiniz... biz istiyoruz Allah veriyor... hangi duamız kabul olmuyor diyebiliriz ki... er geç kabul oluyor çünkü... bu da bizi umutlu güçlü tutmuyor mu zaten... elbette bir gün herkes kavuşacak Asıl olana diyorsun, kendileri için geç olmadan gerçeği bulacaklar diyorsun...Mevlam kendisini istiyor olanlardan olmayı nasip etsin bizlere inşaAllah... Allah razı olsun...
Dünya bir yalan gel sende biraz oyalan....işte oyalanıyoruz...çoğumuz öbür dünyayı düşünmüyoruz...bir gaflet uykusuna dalmış gidiyoruz....kuranın kalbi olan Bakara suresinin faziletinden Allah bizide nasiplendirsin....Allaha emanet olunuz....saygıyla..
"Andolsun ki sizi biraz korku ve açlık; mallardan, canlardan ve ürünlerden biraz azaltma ile deneriz. Sabredenleri müjdele ! O sabredenler, kendilerine bir belâ geldiği zaman: Biz Allah’ın kullarıyız ve biz O’na döneceğiz, derler." (Bakara 155-156)
ah be hocam cok yasayiniz ..
Allah razi olsun ..
bakican ( Baki Evrakli icin rahatsizligindan dolayi bir dua bekliyoruz dostlardan ...
forumlarda ....
cok selam olsun uzaklardan .......... sevgimle ...........
..toprak isteyene toprak
….taş isteyene taş!..
Herkes kavuşacak!..
***************************
Kuşkusuz...