İstemem düşman postallarını toprağımda Bir yiğit evladım çıktı Samsun’a 19 Mayıs 1919’da Razı olmadı işgalime, Parçalanmama… Şükran borçluyum paşama… Ben Anadolu’yum
Evlatlarımı bağrıma bastım Kimi beşikler boş kaldı Kimi bebekler atasız Tarihe altın harflerle yazıldı Anadolu işgalden kurtuldu!!! Ne şah kaldı ne de sultan Cumhuriyet kuruldu!!!
Türk’ü, Kürdü, Laz’ı, Çerkez’i Sünni’si, Alevi’si, gayrimüslimi Beraber yaşayın huzurla, sulhla Nasihatim budur evlatlarıma Bana en çok yakışan Cumhuriyetle Yüz değil bin yıl yaşa Ben Anadolu’yum…
Çağları kapatıp, çağları açtım Tarihleri yaşadım ve gördüm Ne renk olursa kaşın gözün Cumhuriyet ile özgürsün Ben Anadolu’yum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLUYUM / CUMHURİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLUYUM / CUMHURİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çağları kapatıp, çağları açtım Tarihleri yaşadım ve gördüm Ne renk olursa kaşın gözün Cumhuriyet ile özgürsün Ben Anadolu’yum…
Millî duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Cumhuriyetimizin 101. yılı şimdiden kutlu olsun! Başta Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere bu vatana emeği geçen ve canlarını feda eden tüm şehitlerimize Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânları Firdevs cenneti olsun inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle.
Teşekkür ederim Şükrü hocam beğeniniz ve güzel yorumunuz için.Başta Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere,silah arkadaşlarına ve şehitlerimizin ruhları şad olsun.Onlara minnetimizi ne kadar anlaysak boş.Allah hepsinden razı olsun. Selam ve saygılarımla...
Vatan diliyle, milli duygularla kaleme alınmış bu güzel şiiri ve değerli şairini gönülden tebrik ediyorum. Bu vesileyle güzel toprakları canları pahasına bizlere vatan olarak bırakan ve bir de Cumhuriyetle taçlandıran başta MARAŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK, silah arkadaşları ve bu uğurda canları feda etmiş tüm şehitlerimizi rahmet minnet ve şükranla anıyor, ruhları şad mekanları cennet olsun diyor, saygı ve selamlarımla esenlikler diliyorum.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Her geçen gün minnetimiz ve borcumuz artıyor Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'e ve silah arkadaşlarına...Şükranlarımız sonsuz... Selam ve saygılarımla üstadım
Tarihleri yaşadım ve gördüm
Ne renk olursa kaşın gözün
Cumhuriyet ile özgürsün
Ben Anadolu’yum…
Millî duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim.
Cumhuriyetimizin 101. yılı şimdiden kutlu olsun!
Başta Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere bu vatana emeği geçen ve canlarını feda eden tüm şehitlerimize Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânları Firdevs cenneti olsun inşallah.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle.