Yıldızlar mahkûm ;günışığında görünmezliğe Bülbüller suskun ;baharın son çırpınışlarına Yapraklar sarı yeşil; doğa da bir ahenk var Yürekler ise yine sonbahar...
Ilık rüzgârlar eser;beşerden beşere Yeşillenmez hiçbir filiz... Düşünür sevecen yürek; ne olacak halimiz. Aşar gider hayaller ;en yüksek tepelerden Umutlar sel olur;akar mısralara Gözler buğulanır ;hatıralarla… Güller açar; ayazlara inat Çiseleyen yağmurda;çimler yeşerir Gözler arar;uzaklardan gelecek bir hayali Gökkuşağı misali...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıldızlar Mahkum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıldızlar Mahkum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözler arar ____________uzaklardan gelecek bir hayali
Gökkuşağı misali
Susma deli yüreğim durma Bekleme baharı yazı…
Sakın sevgili şairim sakın hazanlar düşse de mesimlerinize, yıldızlar gürünmese de gecelerinizde ve güneş doğmasa da günlerinize siz beklemeyin, gidin yüreğinizin götürdüğü yere.
Güzel şiir, özellikle konu. Girişi aynı sözle daha güçlendirebilirdiniz. Şiirin iç sesi daha etkileyici olur diye düşündüm. Kaleminiz ömürlü olsun, sevgiler.
Gözler arar uzaklardan gelecek bir hayali Gökkuşağı misali Susma deli yüreğim durma Bekleme baharı yazı…
Gözler hep arar uzakları,gönüldeki süruru yaşamak için. Gelecekler nedense hep bekletir,gönüldeki vuslatı. Hangi deli yürek susmasını bilmiş ki ? Gönüllerde hep hazan vardır,baharı boşuna mı beklerler ne dersiniz ? Şiirinize ve yüreğinize Selam ve saygılar olsun.
salih keteci tarafından 10/25/2008 3:13:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
keşke yüreğimize söz geçirebilsek bilse önündeki yaşamın birkez olduğunu ne güzellikleri suskunluğu uğruna göremeden kaçırdığını beklermiydi baharı yazı
Ilık rüzgârlar eser beşerden beşere Yeşillenmez hiçbir filiz, Düşünür sevecen yürek ne olacak halimiz. Aşar gider hayaller en yüksek tepelerden .....................................................MUHAFAZAKAR KALBİMİZE NE KADAR ÖRTÜLER GİYDİRSEK DE ,NE DUYGULARIMIZI PERDELESEK DE O HAYKIRACAK HEP BÖYLE DERİNDEN ;ÇÜNKÜ GERÇEK ANLAMDA AŞKA SUSAMIŞ VE SEVEMEYEN, SEVİLMEYEN ;SEVMEYİ BECEREMEYEN İNSANLAR OLDUĞUMUZU KABULLENMİYORUZ HİÇ BİRİMİZ.TÜM SEVGİLER MARAZİ,KİMİ DOĞUŞTAN PREMATÜRE KİMİ YOLDA TRAFİK KAZASI GEÇİRMİŞ AĞIR HASARLI, İÇ KANAMALI BİR HASTADAN FARKIMIZ YOK.OYSA O KADAR KOLAY;SEVMEK DOKUNMAKTIR, İNSAN SICAKLIĞINI HİSSETMEK VE YAŞAMAKTIR.PAYLAŞMAKTIR YARİN YANAĞINDAN GAYRİ HER ŞEYİ... SAYGILAR SUNUYORUM.
Yıldızlar mahkûm günışığında görünmezliğe Bülbüller suskun baharın son çırpınışlarına Yapraklar sarı yeşil doğa da bir ahenk var Yürekler yine sonbaharda Ilık rüzgârlar eser beşerden beşere Yeşillenmez hiçbir filiz, Düşünür sevecen yürek ne olacak halimiz. Aşar gider hayaller en yüksek tepelerden Umutlar sel olur akar mısralara Gözler buğulanır hatıralarla… Güller açar ayazlara inat Çimler yeşillenir çiseleyen yağmurda Gözler arar uzaklardan gelecek bir hayali Gökkuşağı misali Susma deli yüreğim durma Bekleme baharı yazı…
çok güzeldi ....sevgiler şair yıldızınız hep parlasın
Bir taze güzü daha dizelerle baharatlıyıp algılarda neşe tütsüleyen bir şiir. Günışığı görünmezliğine mahkum olsa da yıldızlar... Bahar sonunda bülbüller sussa da. Doğada mutluluk veren ahenkler bulunmakta. Yeşil uykuya yatsa da. Dallarda yürüyer sular çekilse de. Umutlar sel olur dizelerde. Güler ayazlara inat. Çimler gülümser yağmurla. Göz gönüldeki arar bu çağrışımla. Gökkuşağı mutluluğun imzası. Mevsimler bahane.
_____________hatıralarla…
Güller açar
______________ ayazlara inat
...
Susma deli yüreğim durma
Bekleme baharı yazı…"
Harikasınız. Yüreğiniz nur dolsun, kaleminiz var olsun.