(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇELİŞKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇELİŞKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim, râzı olduğu gibi yaşamayı ve o şekilde ölmeyi nasip etsin İnşaAllah. O'ndan, dileğimiz, arzumuz, duâmız bu istikâmettedir ve İnşaAllah istettiğini verir bizlere, âmin. Muhabbetle.
bu çelişkilerin sebebi de belli değil mi aslında, Hakkı öğretirlerken bize yanında ek olarak sundukları yalan doğrular...bi ona kulak ver bi öbürüne, bi ona bi öbürüne... sağlam da basmamışsa ayağın yere doğrularla, olmayan doğruların yerini değiştirebiliyorsun, Allah muhafazaa... Hayat ne kadar uzun!!…. doğru!!... ama bu dünyadaki oldukça kısa... ve bunu idrak edemeyenler "yaşamak" uğruna "asıl yaşamlarını" solduruyor...60 70 yıl... gerçek doğrularla en başta karşılaşmamışsa; ye-iç-gez-uyu modunda yaşıyorlar gerçeklerle yüzleşene kadar ki inşallah ölüm yakalamadan erkenden olur bu yüzleşme yoksa "son" çok vahim.... Allah hidayeti üzerinde daim kılsın bizleri.... yüreğinize sağlık efendim, çelişkilerimi giderdiniz...Allah razı olsun..
Hayat o kadar sarmaşık bir haldeki bazen aynadaki mi gerçek yoksa biz mi gerçeğiz bilemiyorum bir de yaşarken çelişmek gerçeklerle ve hayatı tüketivermek, yolları kaybetmek sonra giitiğin yerden geri gelmek,hepsi ama hepsi insanı kendi içinde anafora döndürüyor.
her zaman celiskili yasar insanoglu.. insan ne kadar basarili olursa olsun bu hayatta, o basaridan ønceki zaman diliminde en dogru kararlar beyindeki celiskiden sonra verilir. celiski olmadan olmaz. celiski olmali ki dogru bulunsun. ama bir gercek daha vardir; "dogruluklar her zaman insana huzur vermez".
O'ndan, dileğimiz, arzumuz, duâmız bu istikâmettedir ve İnşaAllah
istettiğini verir bizlere, âmin.
Muhabbetle.