(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bekledik senelerce sabır sebât tükendi Çehremizde bulunan şevk ve neşat tükendi. Taşınmaz oldu artık omuzumuzda yükler, Kalmadı mecalimiz güçle tâkat tükendi **************************************************
anlatılmak istenenler ne de güzel sığmış kısacık satırlara ...
kısa ve öz..vallahi dost kalem tükendi güç ve tâkat sormayınn.
( tükendi nakti ömrümmm.) ne şevk kaldı nede ağzımızda tat.. kaleminizde kalsın bari bir damla sabır ki !! siz yazın bizde okuyalım, yoğrulalım ....yüreğinize ve emeğinize sevgim ve saygımla....
Çok güzel olmuş bu dörtlük.Hayatta keşfedilecek o kadar çok şey var ki.Umutsuzluk,bunun en büyük engeli bence.Kendimizden başlayalım keşfe,neler neler bulacağız kimbilir.Gördüğümüz sandığımız şeyleri ne kadar görüyoruz acaba? Ya da bildiğimizi sandıklarımızı ne kadar biliyoruz?Cenab-ı Hak kullarına yüklenemeyeceğinden fazlasını yüklemez.Bizler kudretin kaynağını yanlış yerde aradığımızdan omuzlarımız bu kadar aciz dğil midir?
Çehremizde bulunan şevk ve neşat tükendi.
Taşınmaz oldu artık omuzumuzda yükler,
Kalmadı mecalimiz güçle tâkat tükendi
güzel bir dörtlük okudum tebrikler
selamlarımla