oysa efsunlu bir duruşun var senin koşa koşa gizemine çekiliyor asi ruhum dolaşık bir dilin karışık bir alfaben var senin çözemiyorum çözülmüyor
en zoru bu
her fırtına öncesi her kasırga sonrası tufanlarda karanlık ve ruh sıkıcı labirent oyunlarının cehennemlerine kum gibi savruluyorum
söz aralıklarında boğuluyor anlaşılmaz tekin olmayan cümlelerin ve istemeden aşktan eleniyor kalbim yutkuna yutkuna yağmurlu günlerde mazgallara akan azgın seller gibi boz bulanık akıyorum incine incine bilinmezlere
sonra hüsran çiçeklerini toprağıma ekiyor zaman acıta acıta seninse dalın bile kıpırdamıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK FALSOLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK FALSOLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Aşk Falsoları" şiiriniz, insan ruhunun derinliklerine dokunan eşsiz imgelerle dolu, duygu dünyamızda fırtınalar koparan bir eser. Kelimelerinizle adeta ruhu sarıp sarmalayan, aşkın hem coşkusunu hem de kederini ilmek ilmek işlediğiniz bu dizeler, her okuyanın yüreğinde farklı bir yankı buluyor. Aşkın o büyüleyici ve aynı zamanda karmaşık doğasını ustalıkla anlatışınız, şiirinizi okuyan herkese içsel bir yolculuk sunuyor.
Sizi bu etkileyici eserden dolayı içtenlikle tebrik ediyor, kaleminizin her daim bu zarafet ve derinlikle yazmasını diliyorum.
"Mum gözlü geceler getireyim dudağına..." ve ... "....kuş dilinde şarkılar fısılda kulağıma" İlk dizeye nasıl bir anlam yüklemem gerektiğine karar veremedim. “Mum -göz - gece -dudak" Acaba "mum ışıklı, ateşli, titreyişli, loşluğu" gibi mi algılamalıyım? Yoksa “dudağıma – kulağıma” ses ahengi oluşturma veya uyaklı söyleme düşüncesi mi? . Şiir, bütün olarak gerçekten güze işlenmiş. Benzetmeler, imgeler, tasvirler, kinayeler, arifane söyleyişler gayet iyi. Bu şiir kesinlikle "yapay zekâ mahsulü" değil. Hissedilenler, umulanlar, beklentiler; çekimserlikler, yaşanılabilecek pişmanlıklardan korkmalar, sonrasının ne olacağı belli olmayan durumları yaşamamak için kaçmalar, istenildiği hatta arzu edildiği halde gerçekleşmeyen duygular... Vallahi, ne diyeyim, şiirin sonuna geldiğimde "Ayşe Uçar" ismini görünce kısa da olsa şaşırdım. Sanki erkek duygularıymış gibi geldi bana, bütün hissedilenler. İnsanız tabii. Duygular insani duygular. Ama yine de... Boşluklar içinde anlatılamayan "........" noktalar olması da ayrıca düşündürdü beni. Bazen kelimeler yetmiyor anlatmaya diyor, tebrik ve takdirlerimi iletiyorum. Ayrıca içtenliğiniz ve dobra anlatımınız için sizi kutluyorum Ayşe Hanım.
ellerini uzat sabahın serinliğini vereyim sana belki yangınını alır deli dolu damlalar kuşlar gibi kanatlanır uçarsın Çok güzel güzel yüreğinize sağlık
Maşallajh, güne çokça yakışan bir şiirdi kalemdaşımdan Tebrikler değerli hocam Nice başarılara. Yılların dostlukları baki kalsın Ayşe kardeşim Nice şiirlere selam ve saygılar kardeş yüreğimize
Videoyu hazırlayan kişi not düşmemiş, bilenler bilir ama biz yine de bilmeyenlere bi kez daha hatırlatalım. Bu fon müziği Metin Kemal Kahraman kardeşlerin "Ferfecir" isimli albümünün şarkısıdır. Çok da sevdiğim bi ezgi, söylemeden geçmek istemedim.
İlham, bazen en beklenmedik anlarda gelir, tıpkı bir rüzgar gibi. Kimi zaman derin acılar, kimi zaman küçük bir umut, hatta basit bir gözlem bile bir anda içimizde büyüyen bir fırtınaya dönüşebilir.
İlham, içimizdeki duyguları dışa vurmak için bir kapı açar. Acının içinden güç, hüznün içinden umut çıkartabiliriz. Herkesin iç dünyası farklıdır ve bu dünyadaki yaşanmışlıklar, düşünceler ve duygular, kaleme döküldüğünde şiir olur, hikaye olur, bazen de yalnızca bir iç çekiş olur.
Bu yüzden, ilham aslında hayatın ta kendisidir—yaşadıklarımız, hissettiklerimiz, gördüğümüz her şey…
"Rüzgârın bile esmiyor arkamdan"
Bu nasıl bir ilham,muhteṣem ötesi,bayıldım.
🌹🥰Tebrikler,sevgiyle ,ṣiirle hep,mutlu kalın..
Sevay tarafından 9.9.2024 09:06:58 zamanında düzenlenmiştir.
her zamanki güzellikteydi bu muhteşem ezgiler dost...sevgi ve tutku adına sitemkar ve yoğun duygular içinde çok mu çok harika bir şiirdi kutlar esenlikler dilerim...