alt basamaklı sayıların toplamı oldum bazen oysa; sonsuz sayı ritimlerine bedel ödettiler k a d ı n d ı m!!!
felsefi öngörülerin gölge oyunlarınada başrol oldum hakeza uyduruk filimlerin figürasyon sahnelerinde kan küstürüldüm zamanın ablukasında terazisiz tartıldım dengim olmayanla gelin edildim sevinç ve aşkın anlamını bilmeden beyaz çarşafların kırmızı lekelerinde sorgulandım alnıma ilişen masum kaderimde makus bir ölüme reva görüldüm K a d ı n d ı m !
emeğin en makbul tarafından ışıklanmıştı oysa ellerimin çizgisiz göğsümden akan anneözlemiyle yiğitler gururlu kızlar büyüttüm adım konmadı nedense adım olmadı
gün geldi karanlık, iğreti odalarda cahil bırakıldım kandırıldım kandırılışıma peşkeş çekildim geneli evsiz sayılan yerlerde ben sözde kadındım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadındım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadındım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadınlar hayatın kahramanları aslında Nefesleriyle, sesleriyle, fedakarlıkları ve şefkatleriyle Konu kadınlar olunca söylenecek yazılacak öyle çok şey var ki Çocuk gelinler, şiddete uğrayan canlarından edilen kadınlar Bazen susturulan bazen hor görülen kadınlar Uzun yıllar okuyup bir meslek sahibi olmaları engellenen kadınlar Daha da çok var ama şiir zaten öyle iyi ifade etmiş ki. Tüm kadınların sesiydi şiir Ve aslında kadından önce insandılar.
Tebrik ederim Larminam Konusuyla, akışıyla, anlatımıyla çok iyi bir şiirdi. Kimsenin bir diğerine haksızlık ve zulüm etmeyeceği sevgi ve saygı dolu bir dünya dilerim.
Özüyle sözüyle sözde değil ÖZDE KADIN.... Ne güzel bir şiire insanlığı haykırmak dizelerce , hakkı savunmak ve irdelemek kadına uzanan namert elleri.... Kalemin hiç susmasın günümedir şiirin duyarlı , güzel yürekli KADIN....
Neşet ERTAŞ Ustanın dediği gibi Kadınlar insan biz de insan oğluyuz Kadınlar İnsan olmaktan hiç vazgeçmediler ya biz insan oğlu olmayı becerebildik mi? hiç zannetmiyorum....
özüyle sözüyle insanlığa mührünü vuran Günümün şiiri ve şairini canı gönülden kutluyorum hiç susmasın kaleminiz kıymetli şairim saygı ve muhabbetle...
Kadınların hak mücadelesine, her dönemde şiirde de bahsedilen durumlara karşı birlik ve beraberlik içinde mücadele verilmesi gerekirken, birilerinin uydusuna kapılan karşıt kadınlar bir anda medyada vs. çıkıyor karşı propaganda yaparak kadın haklarını provoke ediyor olması garip bir durum.
Her bir canlının yaşam hakkı hukuksal güvence altındadır aslında ANAYASA der.
Lakin uygulamada herkes mağdur olmakta, en fazlada kadınlar ve çocukların mağduriyetleri, çok kat be kat artmakta.
duyarlı gerçekçi bir şiir konusuna hakim bir kalemden tebriklerimi saygılarımı sunuyorum
Nefesleriyle, sesleriyle, fedakarlıkları ve şefkatleriyle
Konu kadınlar olunca söylenecek yazılacak öyle çok şey var ki
Çocuk gelinler, şiddete uğrayan canlarından edilen kadınlar
Bazen susturulan bazen hor görülen kadınlar
Uzun yıllar okuyup bir meslek sahibi olmaları engellenen kadınlar
Daha da çok var ama şiir zaten öyle iyi ifade etmiş ki.
Tüm kadınların sesiydi şiir
Ve aslında kadından önce insandılar.
Tebrik ederim Larminam
Konusuyla, akışıyla, anlatımıyla çok iyi bir şiirdi.
Kimsenin bir diğerine haksızlık ve zulüm etmeyeceği sevgi ve saygı dolu bir dünya dilerim.
Sevgilerimle 🌸