sen varken olduğum yerde gelip çattı eşref saatim yine cinlerim geçiyor önümden boşlukta gözle görünmeyen, ama göze görünen...
bir gölge oyunu sanki ışıklı yüzün öylesine zorki silebilmek seni hayalet kuklası gibi beynimde güdülenmişsin güdülerime...
en çok da gülümseyişin yoruyor beni tek başıma izlediğim sessiz bir film şeridinde alt yazı düşercesine akıyor dizelerin...
bin anka savrulsa da küllerimden bir gülün öyküsü başlıyor her gün doğarken yeniden seni izliyorum sonsuz bekleyişle zaman sürecinde ben...
-II-
bir, iki, üç derken, dördüncü yıl işte doldu bile üzünçlerle ilkyazdı geldiğinde, gittin yaz ortası güz başladı bitimsiz...
her nedense birden yorgunluğumu düşledim belki ağrıyan belim bitmek bilmeyen yollarda hep seninle geçtiğim kaç kış geçmiş, hiç bir şey değişmemiş özlem dolu yüreğim zamana türkülemiş seni...
her saniye sen yaratarak yeniden katlanmak geçen yıllara ellerin elime değmeden elim kaybolup giden elâ gözlerin...
dile kolay değil mi; hep seni gözledim an bile gitmedin gözlerimin önünden seninle dolu geçen yıllar hasretin dört mevsim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSUZ BEKLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSUZ BEKLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her gün doğarken yeniden seni izliyorum sonsuz bekleyişle zaman sürecinde ben... ----------------------------- işte kocaman yüreğin geçen kaçmış yıllara inat umutlu bekleyişi yansımış şiirde mısralara hüzünle. ellerine seven o güzel yüreğine sağlık. çook güzeldi sevdalı şiirin.
Kaleminiz var olsun yüreğinize sağlık Enfes bir çalışma imgeler yerli yerinde,Eserde akıcılık dizelerde mükemmelllik mevcut kaleme alan yüreği muhabbetle selamlıyorum Şiir okudum okutturan yüreğe selam olsun Saygılarımla
bir başkası değil, karlar örter beni yangınların üşütür sen kesilir tenim; beni sen öldürürsün... ****************************************************** Saygı değer üstad kutlarım dizelerinizi kaleminiz daim ve dik olsun..
bir başkası değil, karlar örter beni yangınların üşütür sen kesilir tenim; beni sen öldürürsün... ....................................................... beni soluklandırdı şiir ve çok deminde keyif verdi naif sıcaktı içten gelen ses
Ölmek için tek sebep, sevdalının varlığı, sevdalının ölümüne eşit. Garip bir durum ama böyle işte. Baştan sona okunası, her dizesi farklı tatta. Sevgiyle...
buğdaylarla ekilir güllerle koklanır kirazlarla tatlanır elmalarla öpülürsün güz gelir,servilerden yaprak yaprak dökülürsün ------------------------ hüzünlü ve çok güzel bir şiirdi sevgi doluydu yüreğinize sağlık saygılar şairim
seni izliyorum sonsuz bekleyişle
zaman sürecinde ben...
-----------------------------
işte kocaman yüreğin geçen kaçmış yıllara inat umutlu bekleyişi yansımış şiirde mısralara hüzünle.
ellerine seven o güzel yüreğine sağlık. çook güzeldi sevdalı şiirin.