Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak... Gökaslan Foto:Gökaslan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak... ******************************************
Bir gelinen dünyada aşkı el gibi yaşamak....Aman allah'ım her makamda her halükarda kullarına marhamet eden rabbim hallarimizi düzelt....şiir derya deniz....Birkaç satırda nerelere götürdü bizi.Selam şair,selam. kalemin susmasın....esenlikler dilerim.******
hepsi içinde nescafe lezzetinde bir aşk:))) sıcağı yakıyor, tadı bağımlılık, ama özlemi ve tuzağı can yakıyor işte... çok hoş, değişik bir çalışma olmuş, kutlarım....sevgimle şiir dostu...
Uzaktan uzağa hiç yokmuş gibi davranmak.Ama içten içe delice sevmek.Karşılıksız bir aşkın,en siyah rengiydi şiiri- niz.Yüreğinizdeki siyah bulutların dağılması dileğiyle.Sağ- lıcakla...
Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak...
Yüreğe düşen sevdaya yenik düşenler aynen böyle oluyor. Zaten 'el gibi' deyince olay bitiyor. Sonuna olumsuz ne varsa eklenebililiyor. Güzel şiirinizi beğenerek okudum yürekten Kutluyorum.Selamlar...
El olup unutulmak ne kadar acı ise, Gönüle söz geçmez ki el olsa da el üstünde tutmaktadır sevdâyı. Kutlarım özlü sözlerle bezendirip sayfanıza kondurduğunuz güzel şiirinizi. Saygılar.
Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak... --------------------------------------- uzak ve yabancı olmak sevdalara... ellerine sağlık çok özde anlamları yüklü bir şiirdi...
Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak... Gökaslan =============== Sevdaya yenik yürekler . belki yasta belki arayışta . Tebrikler .. Yüreğine sağlık .
Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak...
........şiir, sinema, tiyatro resim bitmez . hayat devam ediyor. hayatla şiirin ilişkili olduğu açık. küçük kuruntulara yer versede sanatkar . insanı ayakta tutan gelecektir, ümittir. kim geleceğini yok edebilir ki yok sayarki. şair bir sayfayı açmayınmı diyor açınmı diyor. sevgili neden el olsunki . kişi kendine ne kadar uzaksa sevilen de öyledir. metriks filmini hatırlayalım. ne gerçek ne hayal. kim ayırd edcek. buna gücü yeten varmı. ....değerli şair kısa ve öz söylemişsin . binevi özet olmuş. ama geleceğede ışık tutmakta sözlerin.bütün insanların geleceğine . çünkü özde bütün insanlar aynıdır. ........ama bir şiir gülüşü eksik kalmış. en büyük aşkların ömrü, içimizde taşıdığımız küçük bir ümide bağlı olduğunu unutmamalı. selamlar.
el gibi öyle uzak ve yabancı içimizin dışında akılımızın ucunda bile değil el gibi durmalar mı gönül yalnızlığımızı büyüte? güzel demek yetmez tebriklerimle yüreğinize sağlık
Çok derinden aşık olup da bir türlü kavuşma imkanı olamayan imkansız aşkımı, Sevgilimi anlatmışsınız hissine kapıldım birden.Saygımla kutlarım, güzel bir kısa şiir olmuş.
Sözün bittiği yerden sonra, söylenilebilecek kısa,öz ve yalın sözler ki.. Hiçbir şiir,öykü ve roman bu çıkmaz sokağı geçemez..
Hüzünlü dizeler di..Hüzünle okudum Şair..uzun bir süre ne yorum yazabilirim diye düşündüm..Şiir se eğer insanı mıh gibi olduğu yere çakacak..ŞİİR di okuduğum.. emeğiniz,yüreğiniz hep sevinçle coşsun..sevgiler,saygılar..
Yüreğe düşen sevdaya yenik gönüller El gibi sevmek El gibi uzak EL gibi korkak El gibi yasak El gibi tuzak Bir o kadar deli divane tutsak...
o sedaya kimler yenilmedi ki, bir kere gelmeye görsün o sevda gönüllere, tarumar edip gidiyor.... azdı, özdü, şiirdi yanı... bu güzel şiiri, ve yazan yüreği yürekten kutlarım...
Sevginin olduğu yerde
el , ne kadar olunursa..
Oluyorsa el gibi olur ...
......Tebrikler ....