(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* DAVULCU & GOLF USTALARI * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* DAVULCU & GOLF USTALARI * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunlar, bütün bu anlattığınız hakikâtler, Buz dağının ancak görünen kısmı.. Yine de insanlarla paylaşma olgunluğunu gösterdiğiniz için Allah sizden razı ve hoşnut olsun İnşaAllah ve dâhi Şühedânın şefaatine nail olasınız. Kalbî muhabbetimle.
Yüreğimiz kan ağlıyor ve gözlerimizden yaş değil adeta irin akıyor. Neden hala 45 askerimizin şehit olduğu karakolda gerekli önlemler alınmıyor ve neden 500 kişilik bir saldırı karşısında 100 kişi tutuluyor karakolda. Bu soruların cevabını verebilecek bir babayiğit çıkmayacak mı karşımıza ve nedenlerini açıklamayacak mı bizlere.
TV ler de timsah gözyaşları görmekten artık midemiz bulanır oldu. Sorumluluklarının bilincinde olmayan yöneticiler bilmem ne gezisinden geri dönüp açıklamalar yapıyorlar. Bu nasıl bir anlayış bilen var mı?
17şehidimize cenaze töreni düzenlendi ve o törende yöneticileri protesto eden kişiler topluca gözaltına alınırken yine sorumluların yüzü bile kızarmadı ve sanırım kızarmayacak da. Çünkü yeni açıklamalar onu gösteriyor. (örgütlü protestocular) ismini Sayın Cumhurumuz verdi bile.
Tüm şehitlerimize rahmet, ülkeme baş sağlığı diliyorum. Kaleminizi kutluyorum duyarlılığınız için teşekkür ediyorum. Saygılar yüreğinize
Aciz bir başımvar, şehitler yerde yatarken, başka ne yapabilirdim, banada kırık kalemim ile yazmak düştü üsdat. Ak tütün de ki assubay ın günlüğünde yazıları gördükten sonra, daha agır bir eser düşünmüştüm ama kırıkkalemim izin vermedi. Eger bu yazılardan dolayı bir ceza gelcek ise, bu aciz beden buna da hazır, en azından acım hafifler, kahramanlar için, cezamı çekerim, şehitlerin yası varken, davul çalıp çiftetelli oynamam,
Bu vatan, ne şartlarda kazanıldı, tüm okuyucularımın fazlası ile bilgisi vardır, ben o ruhu taşıyan kumandanlar istiyorum, bu tarz kumandanlar da işlerini daha iyi icra ederler ozaman,
Tüm okurlara cani gönülden saygılarımı sunuyorum efendim, sağlıcakla kalın.
acı ve hüznün işlendiği Anlatım ve içeriğiyle harika bir eserdi beğeniyle okudum Esininiz ve ilhamınız bol olsun şiir yolculuğunda daim olun kutlarım dost yüreği
TEbrikler...